+1 al ben ik ook super tevreden met mijn Leynze pomp met schroefkop.havana schreef:Waarom niet meteen een SKS met messing kop? Uiteindelijk wil je die toch (het heeft mij ook 4 goedkopere pompen gekost).
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Duur dagje wederom en hopelijk ga ik snel wat verkopen maar eerst even bouwen voordat verkopen mogelijk is
Storck Scentron met ultegra 11sp di2 groep gekocht , kon het niet laten voor die prijs en moest hem gewoon hebben
3T erganova stuur , 3T ARX 2 stuurpen 110mm , 3T accelero pro 40 wielen.
Wielen worden misschien voor de pekelbak aangezien ik ook nog handgespaakte wielen heb die bijna nieuw zijn maar de rest is voor de Storck
Soms is het shoppen allemaal nog leuker dan het fietsen
Storck Scentron met ultegra 11sp di2 groep gekocht , kon het niet laten voor die prijs en moest hem gewoon hebben
Wielen worden misschien voor de pekelbak aangezien ik ook nog handgespaakte wielen heb die bijna nieuw zijn maar de rest is voor de Storck
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- boswielrenner
- Forum-lid
Ruim 8 jaar op een Storck gefietst. Top fietsen!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Eh... Een SKS Renkompressor is van staal...Ro_Mo schreef:Juist overgestapt van kunststof naar staal, moet toch wel wat steviger zijn
Robert
- Stuntman Mike
- Forum-lid
GVD!!! Hier denk ik al 14 dagen over na en jij koopt hem weer gewoon...peter1981 schreef:Duur dagje wederom en hopelijk ga ik snel wat verkopen maar eerst even bouwen voordat verkopen mogelijk is
Goede tip. Ook even een reserve paar besteld.Zeeuw54 schreef:Nieuwe schoenen Shimano SH-R087 (zwart) in de aanbieding bij Mantel en Look Keo plaatjes (grijs), heb ik in ieder geval een paar reserve schoenen voor als het errug nat wordt.
@havana, ik bedoelde dat ik ben overgestapt van kunststof Bbb kop naar de Pro stalen kop.
De SKS ken ik verder niet.
Maar gisteren mijn banden op druk gezet, dan blijkt dat, als je met een hand pompje denkt dat je hem op de juiste druk hebt staan, zit je maar op 6 bar.
Meten is weten!
De SKS ken ik verder niet.
Maar gisteren mijn banden op druk gezet, dan blijkt dat, als je met een hand pompje denkt dat je hem op de juiste druk hebt staan, zit je maar op 6 bar.
Meten is weten!
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ook ik wil je erg bedanken voor deze link.Zeeuw54 schreef:Nieuwe schoenen Shimano SH-R087 (zwart) in de aanbieding bij Mantel en Look Keo plaatjes (grijs), heb ik in ieder geval een paar reserve schoenen voor als het errug nat wordt.
Net ook een paar besteld.
1*23 als voorband op mijn hoge setje dura-ace c50's. Valt wat mooier dan een 25. Dan doe je bijna het aero voordeel weer teniet.
Custom Oakley Radarlock pitch besteld, met:
Polished white frame met polished black icons, earsocks en band.
Black Iridium Polarized lens
G30 Iridium Polarized vented lens
Yellow vented lens
Gewoon in de winkel bij de dealer à raison de €430. Het passen was me meer waard dan het bestellen van een verkeerde lens. De lenzen opgehad en mee gekeken en tot de conclusie gekomen dat de pitch glazen me beter pasten dan de path.
Polished white frame met polished black icons, earsocks en band.
Black Iridium Polarized lens
G30 Iridium Polarized vented lens
Yellow vented lens
Gewoon in de winkel bij de dealer à raison de €430. Het passen was me meer waard dan het bestellen van een verkeerde lens. De lenzen opgehad en mee gekeken en tot de conclusie gekomen dat de pitch glazen me beter pasten dan de path.