Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ja zijn binnen, maar nėt te klein. Heb dus ook 44 en 45 besteld. (Geen verzendkosten)Zeeuw54 schreef:@ Wolfhound32
Mooie helm, heb jij je schoenen al binnen en bevallen ze?
Twee paar gaan dus retour. De nieuwe zending zou vandaag binnen zijn, maar door een vertraging bij Post.nl komen deze morgen. Maar ja.... dan ben ik net een dagje vrij. Maandag weet ik dus meer.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Mocht hij je niet passen, en toevallig een maatje 56/58 zijn, dan wil ik je er wel het dubbele voor bieden!!!!!!!!!!!!TumTumTum schreef:Kringloopwinkel, 4 euro 50.
Gaat iets moois worden.
- thestudent
- Forum-lid HC
4.50
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik denk dat het aardig in de richting komt ja, misschien ietsje te groot maar niet veel. Dus nee, hij gaat niet weg en het is ook niet toevallig maat 56/58.JPAR schreef:Mooi. De juiste maat?
Veni. Vidi. Fietsie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, je zie dan toch welke waardedevaluatie zo'n Shimanocrank geeft op zo'n mooi frame
Leuke deal; nu nog een groep scoren voor dezelfde prijs
Leuke deal; nu nog een groep scoren voor dezelfde prijs
Less is bore
Super! Dan heb je een mooi koopje te pakken.TumTumTum schreef:Ik denk dat het aardig in de richting komt ja, misschien ietsje te groot maar niet veel. Dus nee, hij gaat niet weg en het is ook niet toevallig maat 56/58.JPAR schreef:Mooi. De juiste maat?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- boswielrenner
- Forum-lid
Gisteren toch maar de Garmin Edge 1000 bundel, een K-edge XL mount en extra sensoren gekocht. Hoewel ik kritisch was en ben over dit apparaat, ben ik wel te nieuwsgierig om het apparaat niet te proberen. Na de firmware updates ziet het er een stuk beter uit, maar Garmin moet dit jaar nog wel wat updates doorvoeren. Er zijn in iedergeval functies die me nu al bevallen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29