![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Bij Cervelo hoeven ze de lak niet van de frames af te halen om lichter te maken, die zijn al licht itt Bianchi....
Ook hebben ze daar een disc uitvoering die een stukkie lichter is dan de Italiaanse tegenhanger...
Begrijpelijke keuze dus!
![Vind ik leuk :like:](./images/smilies/thumbupleft.gif)
Kiezen voor Pon is kiezen voor de totale pakkage, dus Skoda's/Volkswagens/Audi's als volgwagen en MAN vrachtwagens voor het materiaal.
[/quote]
Enig idee waarom Wilco Kelderman de giro rijdt op een R5 met velgremmen? dat komt omdat de fiets van Cervelo met schijfremmen te zwaar is.
op YouTube staan geweldig mooie filmpjes van dream builds. zo'n filmpje is ook van de R5 gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=s3TTD1jP_So&t=456s
het frame weegt 899 gram, de vork 395. Dat is beduidend zwaarder (175gram) als de nieuwe Specialissima van Bianchi. Daarbij komt dat de balhoofdbuis van de R5 dusdanig hoog is dat veel coureurs met een negatieve stuurpen moeten rijden om een beetje een positie te hebben op de fiets.
Transport door MAN? niet lang geleden nam jumbo visma een splinternieuwe Scania kooktruck in gebruik. https://transportmedia.be/2020/08/scani ... mbo-visma/. zou toch sterk zijn als ze die nu op een MAN gaan ombouwen.