Ik heb GEEN ideedaniel1975 schreef:En wat moet ik mij bij zo'n jubileumframe voorstellen Gerard?
Gios
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOL, wedden van wel?
Less is bore
Kan je wel om willen wedden maar ik weet verder niks meer dan wat er op de website staat. Het frame is een soort de best of.daniel1975 schreef:LOL, wedden van wel?
Het zal van staal zijn en wellicht de compact patten hebben. Meer weet ik ook niet
Wellicht maar ik weet niks officieel. Maar ik gok dat ze dat doen.ciclista schreef:Voorvork met muntjes??
Ik hoop wel dat ze voor blauw kiezen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voorvork met muntjes? Help ff, zo goed is mijn Gios-kennis* ook weer niet.
*komt er eigenlijk op neer dat ik de echte Giossen (niet die japan-zooi) prachtig vind, en verder weet ik niks
*komt er eigenlijk op neer dat ik de echte Giossen (niet die japan-zooi) prachtig vind, en verder weet ik niks
Less is bore
Hier sta ik er helaas voordaniel1975 schreef:Voorvork met muntjes? Help ff, zo goed is mijn Gios-kennis* ook weer niet.
Heb geen foto online met een eigen foto.
De vorkkroon was vlak en aan beide kanten was daar aan de bovenkant een flink gat in geboord. Dit gat was afgedicht met een kunststof "munt" Met Creazioni Gios Italia
Iets groter maar soortgelijke muntjes hingen met een sierlijk koordje aan de gegraveerde onderdelen.
Gios maakt gister bekend dat er idd een vork met muntjes komt. Ben ik blij mee
Hoppa!Dagmar schreef:weet iemand een dealer van Gios in NL?
http://dl.dropbox.com/u/75321/IR/Prijsl ... enelux.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;