Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

neos
Forum-lid

neos 15 okt 2007 23:25

Lekker 1:15 uitgerold in het zonnetje op de racerd.
Net geen 30 km (29,99) had ik da mar gewetedan ha ik 10 meter verder gereje.
cornelli racing cycles Uden

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 20 okt 2007 23:10

Gebiked op t Soesterhoogt.

Lekker weer, frisse lucht, warme zon, heb genoten :)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 21 okt 2007 02:14

Vandaag gewapend met kaart en markeerstift een ronde uitgezet voor een veldrit van mijn toerclub. Lekker op mijn gemak nieuwe paadjes gezocht (en gevonden), en onderweg genoten van het prachtige, frisse fietsweer. De ronde zal vanuit Deurne in de richting van Neerkant en Helenaveen gaan. Met name het stuk door de Mariapeel is erg mooi. Fietstechnisch gezien stelt dat stuk niet veel voor, maar de omgeving is schitterend. Al met al een ronde gereden van zo'n 55 kilometer, waarvan ongeveer 10 kilometer geasfalteerd. Hier moet eigenlijk nog wat aan gedaan worden, maar ja sommige streken zijn wel erg strak "verruilgekaveld". Dan valt het niet mee om nog via een akker of weiland te rijden.

whocares
Forum-lid

whocares 21 okt 2007 09:45

[quote="Robbebopper"]Vandaag gewapend met kaart en markeerstift een ronde uitgezet voor een veldrit van mijn toerclub. Lekker op mijn gemak nieuwe paadjes gezocht (en gevonden), en onderweg genoten van het prachtige, frisse fietsweer. De ronde zal vanuit Deurne in de richting van Neerkant en Helenaveen gaan. Met name het stuk door de Mariapeel is erg mooi. Fietstechnisch gezien stelt dat stuk niet veel voor, maar de omgeving is schitterend. Al met al een ronde gereden van zo'n 55 kilometer, waarvan ongeveer 10 kilometer geasfalteerd. Hier moet eigenlijk nog wat aan gedaan worden, maar ja sommige streken zijn wel erg strak "verruilgekaveld". Dan valt het niet mee om nog via een akker of weiland te rijden.[/quote]

Een vrij vlakke rit dus , maar leuk door de Peel. Met de Mariapeel erbij ga je ook nog eens de grens over !!

Ik rij , bij dit droge weer , nog steeds op de racer . Gisteren een kleine 100 km weggetrapt , lekker Helmond City gemeden.
Vandaag nog een ritje en volgende week naar de RCC in V a/d G .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

neos
Forum-lid

neos 21 okt 2007 14:40

Van de week 3x op de ATB en 1x op de racerd.
Ik vind het toch wel frisjes op de Racer en ik miste het kraken van de tandwielen als je door het losse zand bent gereden.
O wat heb ik een hekel aan een fiets die kraakt dus meteen daarna met diesel olie het geheel schoongemaakt en gemeerd.
Wel moet ik zeggen dat het steeds drukker in het bos aan het worden is.
Nog een bijzonderheid, ik kom een bochtje om zit er verdorie iemand aan moonig tedoen in de struiken( als je niet weet wat dat is FF googlen:p).

whocares
Forum-lid

whocares 21 okt 2007 15:26

Vandaag naar en om de Kraaijenbergse Plassen gefietst. 94 km en 28,1 km/u gemiddeld.

NEOS , er zijn nu eenmaal mensen die graag met de billen bloot gaan.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 21 okt 2007 16:29

Gisteren op de atb een rondje Berg en Dal / Groesbeek (groene en stuk rode route) 67 km. Vandaag toertocht in Hoog Keppel (Kruisbergtocht) 41km Mooie tocht eerste keer dat ik m heb gereden. Redelijk veel technische stukken en single tracks waardoor het altijd lastig is de vele andere deelnemers te passeren. Erger me vaak dood aan die gasten die jou op de onmogelijkste stukken proberen voorbij te steken terwijl je zelf in de wachtkamer zit om een goed monent te kiezen dat je de voorgangers kan passeren. Gooi dan meestal de deur dicht! 23km op dikke banden met 3 veldrijdfietsers mee geknalt. Mijn gemiddelde was toch nog 25,2

Volgende week naar de Plasmolen Reichswald/mookerhei 2 sterren en 650 hoogtemeters
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

jcm
Forum-lid

jcm 21 okt 2007 23:01

Vandaag stond er op het einde van de rit m'n teller op 151 km, was niet helemaal de bedoeling om zover te gaan (100 km was de planning), maar toch kijk ik er met een tevreden gevoel op terug, ook al was het op het eind even wat afzien. Het was weer een mooi weekend wat fietsen betreft!

soffatti
Forum-lid

soffatti 22 okt 2007 18:26

Vanochtend 72,37km gefietst. In het begin was het even wennen aan de kou maar dankzij de thermokleding had ik het daarna niet meer koud. :P

mikebiker
Forum-lid

mikebiker 22 okt 2007 22:58

Na een fietsloze periode van ca. 1 maand ivm met gezondheidsproblemen van mijn dochtertje (spannende periode), weer eens op de fiets geklommen en via de waalbrug naar groesbeek en omgeving gefietst. Klimmen is wel weer heftig als je het een tijd niet hebt gedaan.
Lekker de spanning uit je lichaam trappen, geweldig weer (als je op de kou bent gekleed).....geen betere sport om spanning af te bouwen....
Dit gaan we weer regelmatig doen. Wil proberen van de winter op de racert te blijven zitten.

Groet,
Mike

neos
Forum-lid

neos 24 okt 2007 18:26

Dat vond ik het maar na een tijdje ging het beter , het is toch wel wennen aan de meerdere lagen kleding.
Dus ..........ja ik ben het bos ingedoken.
Veel los zand en zand paadjes , geprobeert om zo lang mogelijk in een zwaar verzet te rijden om zo toch weer iets aan kracht training te doen.
Na 2 uur voldaan weer terug van mijn rondje in het Afferdense bos.:/

Plaats reactie