Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
-
- Forum-lid
ik ben op zoek naar een nieuwe zonnebril en min oog is gevallen op de T sight maatje L van adidas.. T goedkoopst dat ik ben tegengekomen is 139 euro...
t lijkt een beetje de standaard prijs te zijn.. en ik vrees dan ook dat ik daar aan moet geloven .. maar wie weet ..
t lijkt een beetje de standaard prijs te zijn.. en ik vrees dan ook dat ik daar aan moet geloven .. maar wie weet ..
-
- Forum-lid
ah dat scheelt al weer flink.. Dank!!
Ik zag ook dat ze op ebay.com staan voor 118 dollar.. dat is nog iets goedkoper.. Maar ik ben wel iemand die vanm een dealer houdt waar je eventueel kan aankloppen bij eventuele problemen..
Ik zag ook dat ze op ebay.com staan voor 118 dollar.. dat is nog iets goedkoper.. Maar ik ben wel iemand die vanm een dealer houdt waar je eventueel kan aankloppen bij eventuele problemen..
Ik zoek een goede en comfortabele langeafstandsbroek en hoor veel goeds over Assos. Kan iemand mij zeggen welk type broek ik dan het beste kan nemen en waar ik goede (internet)aanbiedingen kan vinden?
Ik pak ze wel weer in de afdaling
marsman schreef:Ik zoek een goede en comfortabele langeafstandsbroek en hoor veel goeds over Assos. Kan iemand mij zeggen welk type broek ik dan het beste kan nemen en waar ik goede (internet)aanbiedingen kan vinden?
De Mille! Vanwege de nog steeds gunstige koers van het pond goedkoop te krijgen bij bijv. Wiggle of ChainReactionCycles.
In mijn zoektocht naar de Giro Ionos ben ik tot nu toe uitgekomen bij Beukers Bikecentre in Petten. Daar is hij te koop voor € 129,00... Weliswaar alleen in de kleur blauw / zwart, maar dat is op zich niet zo bezwaarlijk... Liever zou ik hem in het mat zwart of titanium hebben...
Wie heeft een goedkoper adres?
(De Nederlandse webshops op FietsX heb ik al bekeken... )
Wie heeft een goedkoper adres?
(De Nederlandse webshops op FietsX heb ik al bekeken... )
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
-
- Forum-lid
Zelfde verhaal hier ook opzoek naar een Ionos, het liefst in de kleur zwart/carbon.
Heb hem zien staan voor 169 euro, hopelijk nog ergens goedkoper te vinden?
Heb hem zien staan voor 169 euro, hopelijk nog ergens goedkoper te vinden?
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Bij Hopmans voor 139
Geert Jan schreef:Ik heb hem voor 120.. dat gaat me niet nog een keer lukken sorry!
Hij was overigens (ook) nieuw
Heb jij de Giro Ionos zelf voor 120 euro gekocht? Zo ja, waar?
Of heb jij een fietsenwinkel waar de Giro Ionos voor 120 euro wordt verkocht...? Zo ja, waar?
Of is er nog een andere optie...?
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg