Stevens
- Jaap Telder
- Forum-lid
Geen reacties, maakt niet uit, heb hem evengoed al besteld
Ben benieuwd hoe dat gaat remmen.
Ben benieuwd hoe dat gaat remmen.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dat klinkt in ieder geval positiefTL@ schreef:Remmen doet het in ieder geval geweldig, ik heb ook hydraulische remmen en wil echt niet meer zonder.
Denk dat hij na Pinksteren geleverd wordt, zal dan uiteraard wat foto's plaatsen.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Besteld, binnen twee weken geleverd.
Gekocht om het hydraulische remsysteem eens te ervaren.
Stuur gaat nog naar beneden, zwarte bidonhouder.
Gekocht om het hydraulische remsysteem eens te ervaren.
Stuur gaat nog naar beneden, zwarte bidonhouder.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dank je!TL@ schreef:Mooi ding.
Veel plezier ermee.
Gaat lukken, is een puik fietsje.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Nog wat foto's van o.a. het hydraulische remsysteem.
Het remt fantastisch goed, als je daarna weer met dualpivot remmen rijdt merk je hoe groot het verschil is.
Elke volgende fiets wordt er nu een met hydraulische schijfremmen.
Het remt fantastisch goed, als je daarna weer met dualpivot remmen rijdt merk je hoe groot het verschil is.
Elke volgende fiets wordt er nu een met hydraulische schijfremmen.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Vandaag mooi ritje gemaakt in lenteweer tijdens de wintermaand.
Stevens Supreme (Aspin) Disc, fietsje bevalt supergoed
Stevens Supreme (Aspin) Disc, fietsje bevalt supergoed
Ik leen even de opmerkzaamheid van een mede-forumlid
Is dit ook de Vecht bij Breukelen? Richting Nieuwersluis? Ik ben opgegroeid in Maarssenbroek en werkte tijdens mijn studie als kok eerst bij het Amsterdammertje in Loenen en later bij het Stoute Soldaatje in Nieuwersluis dus ik heb aardig wat kilometers langs de Vecht gefietst
Nu ben ik al weer een jaar of 20 weg uit die omgeving maar langs de Vecht fietsen blijft genieten!
On-topic: mooie fiets! Overigens ben ik ook helemaal om, ik blijf ook met schijfremmen rijden.
Is dit ook de Vecht bij Breukelen? Richting Nieuwersluis? Ik ben opgegroeid in Maarssenbroek en werkte tijdens mijn studie als kok eerst bij het Amsterdammertje in Loenen en later bij het Stoute Soldaatje in Nieuwersluis dus ik heb aardig wat kilometers langs de Vecht gefietst
Nu ben ik al weer een jaar of 20 weg uit die omgeving maar langs de Vecht fietsen blijft genieten!
On-topic: mooie fiets! Overigens ben ik ook helemaal om, ik blijf ook met schijfremmen rijden.