Merckx
-
- Forum-lid
Jonathan
-
- Forum-lid
Wel, het zit zo,
Ik kwam van een mountainbike, en het verschil was net iets te groot.
Ik had steeds enorme pijn in m'n nek & rug, en daarmee heeft die mechanicien er een ander stuk opgestoken voorlopig. Maar nu ben ik de fiets al veel meer gewoon en overweeg ik al de hele tijd om 't oorspronkelijke stuk erop te steken, waardoor 't stuur terug lager komt
Ik kwam van een mountainbike, en het verschil was net iets te groot.
Ik had steeds enorme pijn in m'n nek & rug, en daarmee heeft die mechanicien er een ander stuk opgestoken voorlopig. Maar nu ben ik de fiets al veel meer gewoon en overweeg ik al de hele tijd om 't oorspronkelijke stuk erop te steken, waardoor 't stuur terug lager komt
Jonathan
-
- Forum-lid
Ja, enkel de stuurpen.
Die spacers zaten er zo al op.
Is het beter dat ik er dan 'n paar van tussen haal?
Die spacers zaten er zo al op.
Is het beter dat ik er dan 'n paar van tussen haal?
Jonathan
-
- Forum-lid
Ja zal ik doen
Misschien is het beter dat ik zo wat begin te rijden, en niet direct m'n rug overbelast.
Ik zou graag carbon wielen kopen met hoge velgen. Maar heb er voorlopig geen geld meer voor
Misschien is het beter dat ik zo wat begin te rijden, en niet direct m'n rug overbelast.
Ik zou graag carbon wielen kopen met hoge velgen. Maar heb er voorlopig geen geld meer voor
Jonathan
Je kunt het gewoon proberen, het stuur iets lager te zetten. Daar hoef je niet meteen voor te gaan zagen hoor. Gewoon de 'topcap' losmaken, de stuurpen losschroeven en vervolgens één of meerdere spacers onder de stuurpen weghalen en op je stuurpen zetten. Bevalt dit goed, probeer dan nog eens wat. Gewoon wat experimenteren tot je de goede zit hebt gevonden. Dan pas de zaag erin.
-
- Forum-lid
Ok zal ik doen
Dankje voor je tips !
Weet jij of ik met een triple vanachter mag deelnemen aan wedstrijden? Voor mijn leeftijd dan. Want m'n neef zei dat ik dat niet mocht.
Dankje voor je tips !
Weet jij of ik met een triple vanachter mag deelnemen aan wedstrijden? Voor mijn leeftijd dan. Want m'n neef zei dat ik dat niet mocht.
Jonathan
-
- Forum-lid
Mooie fiets
Stuurpen staat waarschijnlijk omgedraaid.
Gewoon eens normaal zetten.Zal een paar cm lager staan en veel beter uitzien.
Als het dan nog kan een spacertje ertussen uit .
En wedstrijden met een Triple ? Denk ik van niet, alhoewel ik vroeger al Prof's heb zien rijden met een triple,maar dat was dan in een extra zware berg etappe.
Stuurpen staat waarschijnlijk omgedraaid.
Gewoon eens normaal zetten.Zal een paar cm lager staan en veel beter uitzien.
Als het dan nog kan een spacertje ertussen uit .
En wedstrijden met een Triple ? Denk ik van niet, alhoewel ik vroeger al Prof's heb zien rijden met een triple,maar dat was dan in een extra zware berg etappe.