Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 05 feb 2007 19:56

idd, ik ben nog bezig met het expirimenteren met mijn houding, inmiddels is mijn zadel ook al een stuk omhoog gegaan. met name door dat omrekentabelletje van je beenlengte x1.08, me stuur staat nu helemaal naar beneden. zadelpunt staat iets wat naar beneden, en mijn stuur staat binnen de UCI normen afgesteld, nu alleen nog mijn zadel afstellen, en de ideale rijhouding. Denk om die te bepalen, dat ik naar de mechanieker van de ploeg gaat, nouwja van Time- Van Hemert, die weet daar alles van af, en hij zal mij dan helemaal correct op de fiets zetten.
 
verder zal ik er de reden even bijzetten dat ik deze fiets heb omgebouwd. Dit was nog een garantie geval, en dus een nieuw frame, inmiddels ree ik al met een Look kg 486, en om dan twee fietsen te gaan ombouwen zag ik ook niet helemaal zitten, vandaar deze keus. en het ging er mij met name om dat ik niet steeds mijn Look moest ombouwen naar tijdrit fiets voor een enkele tijdrit. Binnenkort ga ik ff wielen van de ploeg halen, en zal ik er die insteken en dan een foto van maken.
Afbeelding

rikbianchi
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2007 23:59

rikbianchi 06 feb 2007 01:34

Dit is mijn nieuwe fiets.Ik heb vooral op het mooie gelet. Het gewicht is precies 7 kilo en dat is zonder pedalen. Er komen Look Keo carbon TI pedalen op. Heb de gele stickers van Mavic Cosmic Carbon eraf gehaald en deze in de kleur van bianchi gemaakt, heb op de zaak een plotter staan daar hebben we dat mee gedaan. Mooi detail is de groene spaak op het voor en achterwiel. Minder is dat er beetje teveel rood in het het stuur en stuurnok zit. Niet te zien is dat op de Record ergopower hendels een celeste streep gespoten is om het 1 geheel te laten worden....
Hij stond vd week al tussen de andere duscussies maar hij hoort in  principe wel op de bianchi site thuis..

Hier duidelijk de groene spaak te zien

De carbonnen Elite Patao houders

 
 
 
 
you toucha my bike, I smash your face

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 06 feb 2007 09:12

Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 01 November 2006


Er zijn steeds meer mensen die van DIT soort ''new-generation'' bianchi's. Zie bianchi Rik e.d.
Hulde!

rikbianchi
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2007 23:59

rikbianchi 06 feb 2007 12:39

Dit is de Bianchi FG Lite. Volgens de vertegenwoordiger van Bianchi de enige in Nederland. Het was namelijk een showmodel van 2005.2 jaar oud maar toch wel mooi.

Ik ben wel van mening dat in een Bianchi wel duidelijk de celeste kleur moet zitten. Dat is toch de bepaalde emotie van het merk
 
 
 
you toucha my bike, I smash your face

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 06 feb 2007 16:02

Blijven mooie fietsen die BIANCHI's.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 06 feb 2007 17:46

Quote: Origineel geplaatst door bluebird1 op 06 Februari 2007
Da's zeker, maar die Fg lite 2005 van hierboven vind ik echt niet mooi. Saaie kleuren, geen celeste invloeden te zien...en dan die cosmics met die vreselijk drukke gele stickers erop. Past voor geen meter bij elkaar imo....


Daar in tegen vind ik hem wel mooi...
Alleen die cosmics verpesten het een beetje

rikbianchi
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2007 23:59

rikbianchi 06 feb 2007 17:59

Dat vind ik zelf inderdaad ook wel jammer.ik had geen keuze, ik moest snel een nieuwe fiets vorig jaar januari en deze hadden we overgenomen van de shows. Dus ja... Ik zelf vind m wel mooi. Inderdaad wel jammer dat er geen groene accenten inzitten. Maar me nieuwe die 928 Carbon SL paar vakjes erboven vind ik 10X mooier
you toucha my bike, I smash your face

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 16 feb 2007 10:49

Quoten: Origineel geplaatst door RonaldG op 11 Februari 2007


Komend jaar rijdt liquigas op cannondale, wel jammer want ik zie geen ploeg met bianchi rijden.
Weet er trouwens iemand waar je online goed celeste stuurtape kan kopen? Dus dat zachte foam tape


Bike tuning in Den Bosch heeft het orginele Bianchi stuurtape liggen in 2 uitvoeringen:
Gewoon stuurtape en Stuurtape met siliconenstukken eronder
 

Plaats reactie