Droomfiets
-
- Forum-lid
4,82 kg...
en "The Holy Bike"
en "The Holy Bike"
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Bij Fairwheelbikes (USA) is een fiets dat je kan huren (of iets wat in die richting gaat) voor klimtijdritten. Ook een fiets van minder 5 kg, de onderhoudskosten zijn alleen wel vrij hoog, tubes van meer dan 100 euro die na paar 100 km helemaal weg zijn.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door ponsteen op 14 April 2006
Ze zouden dat lichte ding eens ergens moeten verhuren. Ik heb er wel wat voor over om met dat ding eens rond te fietsen. Ben benieuwd of ik die 4,8 kg met 70 km/uur in een bocht kan wringen..
Die Spin is opgebouwd uit louter betrouwbare en zeer stijve onderdelen, als het goed is moet die lopen als op rails. Een brok superstijf carbon.
Ze zouden dat lichte ding eens ergens moeten verhuren. Ik heb er wel wat voor over om met dat ding eens rond te fietsen. Ben benieuwd of ik die 4,8 kg met 70 km/uur in een bocht kan wringen..
Die Spin is opgebouwd uit louter betrouwbare en zeer stijve onderdelen, als het goed is moet die lopen als op rails. Een brok superstijf carbon.
-
- Forum-lid
Da's apart dat zwart van Pinarello. Van welk jaar is die? Is ie van jouw bike addict?
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
-
- Forum-lid
De Prince LS was een gelimiteerde versie van de Prince geloof ik. Weet er verder ook niet veel meer van dan wat Google ons allen kan leren. En het is dus jammer genoeg niet mijn speeltje...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door TimoWr op 17 April 2006
Nu zijn Campagnolo Pista wielen weer "spuuglelijk". Het is ook nooit goed
Ik begrijp het ook niet, Timo. Op bepaalde carbon wielen na zijn dat toch de mooiste pistewielen.
En persoonlijk hou ik wel van zo'n tubes met zwart loopvlak en klassieke randjes.
Nu zijn Campagnolo Pista wielen weer "spuuglelijk". Het is ook nooit goed
Ik begrijp het ook niet, Timo. Op bepaalde carbon wielen na zijn dat toch de mooiste pistewielen.
En persoonlijk hou ik wel van zo'n tubes met zwart loopvlak en klassieke randjes.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Of met andere wieloptie:
En dan is er nog dit:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve