Wij rijden ws op woensdag op de Ventoux die week._pfw_ schreef:De eerste week van september. Malaucene staat in ieder geval op de planning.pinarello schreef:
Jullie zijn er toch ook binnenkort? Welke kant gaan jullie doen?
Sault zit er niet in. Wij zijn er maar 1 dag, de rest zitten we in de Drome.
Mont Ventoux beklimmen
Ah terrasje?pinarello schreef:Wij rijden ws op woensdag op de Ventoux die week._pfw_ schreef:De eerste week van september. Malaucene staat in ieder geval op de planning.pinarello schreef:
Jullie zijn er toch ook binnenkort? Welke kant gaan jullie doen?
Sault zit er niet in. Wij zijn er maar 1 dag, de rest zitten we in de Drome.
Beetje afhankelijk van of mijn rug het doet.. Indien ja grote kans dat het alle vier de kanten wordt: MTB huren en de onverharde kant lijkt ons erg leuk, daarnaast willen we een keer om vijf uur de wekker zetten om zonsopgang op de Ventoux te zien, Sault is ook wel weer een keer grappig en Bedoin moet ik ook maar weer eens doen, vorig jaar vermeden .
maar Malaucene vind ik toch de mooiste, wat een uitzicht, zeker 's ochtends vroeg.
~live fast, die young ~
Moet het wel een groot terras zijn want wij zijn met 14girlinred schreef: Ah terrasje?
Beetje afhankelijk van of mijn rug het doet.. Indien ja grote kans dat het alle vier de kanten wordt: MTB huren en de onverharde kant lijkt ons erg leuk, daarnaast willen we een keer om vijf uur de wekker zetten om zonsopgang op de Ventoux te zien, Sault is ook wel weer een keer grappig en Bedoin moet ik ook maar weer eens doen, vorig jaar vermeden .
maar Malaucene vind ik toch de mooiste, wat een uitzicht, zeker 's ochtends vroeg.
Goed hoop ik, ga vrijdag die kant opC.R3.2011 schreef:Hoe is het met het weer in september op de Ventoux?
Is het nog te doen in september?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik hoop ditzelfde, want vertrek zondag voor een weekje. Mijn weer-appje geeft nu onweer en regen aan voor zaterdag, zondag en afnemend op maandag. Daarna 25 graden en zonnig. (Althans voor Bedoin).53x11 schreef:Goed hoop ik, ga vrijdag die kant opC.R3.2011 schreef:Hoe is het met het weer in september op de Ventoux?
Is het nog te doen in september?
Voor de berg zelf... Zin in!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Météo France is behoorlijk betrouwbaar. Hebben ook een gratis iPhone-app.
welke locatie kan ik in een weer-app invoeren om betrouwbare info over het weer op de top te krijgen?
http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-e ... ntoux.html
Weer op de Ventoux: http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-e ... ntoux.html
Ga vrijdag die kant op. hoop dat het allemaal meevalt.... Ziet er nu niet positief uit
Weer op de Ventoux: http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-e ... ntoux.html
Ga vrijdag die kant op. hoop dat het allemaal meevalt.... Ziet er nu niet positief uit
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Voorspelling Bedoin zondag op maandag nacht.... onweersbuien en 30mm regen. Wauw!