Wielrennen op tv
Ik kijk alleen nog eurosport als het niet anders kan en met het geluid uit.
Jose betwetert en die bels zijn echt tenenkrommend. Jose snapt er geen zak va, ziet niks en kakelt maar door over haar knip en plak-accountje
Fijn dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart
Voorheen met Danny N, Martijn Berkhout en later met Thijs Zonneveld en Boogie keek/luisterde ik graag.
Jose betwetert en die bels zijn echt tenenkrommend. Jose snapt er geen zak va, ziet niks en kakelt maar door over haar knip en plak-accountje
Voorheen met Danny N, Martijn Berkhout en later met Thijs Zonneveld en Boogie keek/luisterde ik graag.
Die José Been, afschuwelijk. Ziet niks, snapt het niet, is met andere dingen bezig dan de koers, herkent nog minder renners dan Dijkstra en Ducrot, probeert humorvol te zijn maar is het niet. Hoogtepunt was 2 dagen terug. Kroon en Been waren weer met zaken bezig die niks met de wedstrijd te maken hadden, ondertussen lost Valverde bergop. 10 seconden later vraagt één van de twee ik heb Valverde nog niet niet gezien( in de groep Froome/Van Garderen) zou hij gelost zijn? Nee, de ander had hem ook nog niet gezien...
Tegelijkertijd moet ik wel complimenten geven aan Eurosport hoor voor het wieleraanbod dat ze hebben en daarom blijf ik ook kijken. Dauphine, ronde van Zwitserland, Californië, Ruta del Sol, Ronde van het Baskenland etc. Allemaal mooie koersen die Sporza niet uitzendt. Moet je eens nagaan als je Sporza en Eurosport niet zou hebben in Nederland, zie op enkele voorjaarsklassiekers en de tour niks..
Tegelijkertijd moet ik wel complimenten geven aan Eurosport hoor voor het wieleraanbod dat ze hebben en daarom blijf ik ook kijken. Dauphine, ronde van Zwitserland, Californië, Ruta del Sol, Ronde van het Baskenland etc. Allemaal mooie koersen die Sporza niet uitzendt. Moet je eens nagaan als je Sporza en Eurosport niet zou hebben in Nederland, zie op enkele voorjaarsklassiekers en de tour niks..
Haha ik dacht dat ik ook de enige was, had er hier nog nooit iets over gelezen.bundes schreef:Ik kijk alleen nog eurosport als het niet anders kan en met het geluid uit.
Die vier bovenstaande mannen zijn imho ook als NL'er fijner om naar te luisteren dan de heren van Sporza, zij zijn toch vaak ook niet zo blij als NL'ers goed koerst.
Nog erger is hoe vaak zij Bobby corrigeert als hij bijv een woord niet goed uitspreekt. Vreselijk gewoon Ik hoor nog liever Ducrot
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Huh? Tijdens de bergritten van de Giro zat Renaat Schotte de hele tijd voor Kruijswijk de supporteren!sprint100 schreef: Die vier bovenstaande mannen zijn imho ook als NL'er fijner om naar te luisteren dan de heren van Sporza, zij zijn toch vaak ook niet zo blij als NL'ers goed koerst.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zijn idd samen met mevr Been de 3 ergsten.sprint100 schreef:De heren van Sporza bedoel ik vooral de Cauwer en Wuyts
Schotte ben ik ook geen dik fan van, maar zijn Giro commentaar was idd goed te pruimen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Die kerel kent geen spreekwoorden en gezegde en dieren kennis is zeer onder de maat
Maak joe woar