Die waarde kan je gewoon zelf instellen, meestal zet ik 't op 4 km/h. Dan blijft ie meestal net uit staan als ik nog een stukje moet lopen met de fiets.RMB schreef:Echt waar ? Steile stuken bergop houdt echt niet iedereen dat vol; lijkt me vervelend als je tellertje dan stopt...ted038 schreef:...garmin edge705 , welke hard geprogrammeerd staan om onder de 8 km per uur niet meer te registreren.....
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
ted038 schreef:welke hard geprogrammeerd staan
Maar uit de vervolgpost van Ted blijkt dat de waarde ook bij hem in te stellen isamclassic-fan schreef:Die waarde kan je gewoon zelf instellen
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond
klopt, was ik wellicht niet duidelijk in: IK heb het op 8 km per uur staan, maar dat is per km geheel zelf in te stellen, of "zodra gestopt" of niet stoppen met opnemen .... (en dan zou strava het moeten opmerken ..... )RMB schreef:ted038 schreef:welke hard geprogrammeerd staanMaar uit de vervolgpost van Ted blijkt dat de waarde ook bij hem in te stellen isamclassic-fan schreef:Die waarde kan je gewoon zelf instellen
Sorry voor de verwarring .... (niet iedereen is uiteraard op de hoogte van instelmogenlijkheden van de gps.. my bad )
gegevens inladen in veloviewer.com, en kijken waar je nu nog hoog staat (2de/3de, of zou er een heel peleton overheen geraast zijn?) , en wanneer de plek boven jou gehaald is ( gisteren dus)JackieD schreef:Ik had schijnbaar een KOM, want ik kreeg gisteren op mijn mobiel door dat ik verslagen was oid. Maar nu kan ik nergens meer dit segment vinden, weet ook niet precies waar het was.
Iemand idee om dit terug te vinden?
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Gisteren hebben we hier maar een fles champagne opengetrokken, want ik had mijn eerste KOM te pakken . Nu pak je op mijn leeftijd niet zo snel een KOM en daarom heb ik natuurlijk erg goed gekeken waar dat dan wel niet was: op een stukje à 20% (!) klimmen in de Gorges de la Nesque. Laat dat nu net het 'segment' zijn waarop mijn GPS-computer zichzelf uitschakelde omdat ik vlak langs een hoge rotswand en bij en door twee 'tunneltljes in de kloof reed :
.Le Grimpeur schreef:...Tegen het einde van de klim zijn er twee iets langere tunneltjes. Vlak voor het op één na laatste, verschijnt er 'Auto-Stop' op het display van mijn Rox. Alles is gestopt! Eerst begrijp ik er niets van. Gelukkig krijg ik even later, na het tunneltje, 'Auto-Start' te zien. Als ik het laatste tunneltje in duik, herhaalt zich dit. Nu is het mij duidelijk dat het door die tunneltjes komt. Maar waarom het de eerste keer al ruim voor het tunneltje gebeurde?...
60 x Ventoux
Helaasch Grimpeur! Wel een KOM vermeld op je overzicht, maar niet op de leaderboard.
Zo had ik deze vakantie tijdens mijn ritje 2x een KOM op de Forclaz (tenminste, volgens de overview), waarvan 1-tje over de hele klim. Leek me sterk, en was dus ook niet waar, net als jij had ik daar ranking "-" achter mijn naam. Lijkt een raar bugje in Strava.
(overigens sta ik zo te zien zelf op dat stukkie bij GdlN 462e, niet echt om over naar huis te schrijven )
Zo had ik deze vakantie tijdens mijn ritje 2x een KOM op de Forclaz (tenminste, volgens de overview), waarvan 1-tje over de hele klim. Leek me sterk, en was dus ook niet waar, net als jij had ik daar ranking "-" achter mijn naam. Lijkt een raar bugje in Strava.
(overigens sta ik zo te zien zelf op dat stukkie bij GdlN 462e, niet echt om over naar huis te schrijven )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik krijg de laatste tijd met enige regelmaat kudo's van random onbekende mensen. Zelfs op "ritjes" die "mislukt" zijn (door garmin die geen gps heeft, en daardoor maar 20 seconden opneemt bijvoorbeeld).
Waarom zou men dit doen? In de hoop dat het volgers oplevert? En hebben hier meer mensen ervaring mee?
Waarom zou men dit doen? In de hoop dat het volgers oplevert? En hebben hier meer mensen ervaring mee?
Heerlijk toch! Hoe meer kudo's, hoe meer vreugd
De keren dat ik van onbekenden een kudo kreeg was na het plaatsen van een verhaal in het draadje "laatst gefietst". Het zal een aanmoediging zijn van medeforummers voor het verhaal en de inspanning. Ik geef overigens ook wel eens kudo's op de wijze aan medeforummers.
De keren dat ik van onbekenden een kudo kreeg was na het plaatsen van een verhaal in het draadje "laatst gefietst". Het zal een aanmoediging zijn van medeforummers voor het verhaal en de inspanning. Ik geef overigens ook wel eens kudo's op de wijze aan medeforummers.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0