KPN ook
Giro 2018
-
- Forum-lid
Steephill.tvRayb81 schreef: ↑27 mei 2018 02:20 Ik heb de etappes helaas niet kunnen zien door "zelf fietsen".
Normaal kijk ik via Youtube de etappe terug, maar dit jaar is er niemand die de volledige of iig een ruime samenvatting upload (of Youtube blockt alles?)
Anyway, weet iemand waar ik online etappe 19 kan terugkijken, of iig een ruime samenvatting kan vinden ipv 5min highlights?
Alvast bedankt
Dat snap ik dus niet. 10-20? 30 miljoen?
Hoeveel schade gaat het opleveren als Froome zijn titel wordt ontnomen? Krankzinnig.
In feite snap ik ploegmanagent en Sky als Sponsor ook niet. Je gaat toch niet dit soort risico's lopen? Zet hem op de bank,,, Als hij onschuldig is heb je een mooi (huil) verhaal, als hij schuldig is klop je je zelf op de borst voor moreel het juiste doen.
Nu blijf je een smet houden, ook als hij onschuldig wordt verklaard. Erger; als Froome hangt en Sky trekt de stekker eruit is die ploeg kaput. En dat is in het verleden dus al vaker gebeurd. .
Hoe? Enkele pagina's geleden werd die nog verdacht gemaakt, waren zijn prestaties te mooi om waar te zijn.
Ach als ik wielerflits zo volg, dan is Poels nu een landverrader, moet hij zijn paspoort inleveren, gaat hij elk criterium bedolven worden onder bier- spuugdouches en hoeft hij nooit meer in een oranje shirtje te rijden. En dat alleen maar omdat hij opdrachten van zijn werkgever uitvoert.
En dan zijn er ook nog mensen hier die verwachten dat hij zijn eigen kopman in de pers aan gaat pakken
En dan zijn er ook nog mensen hier die verwachten dat hij zijn eigen kopman in de pers aan gaat pakken
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Ja triest. Terwijl er maar heel weinig echt eerzame baantjes zijn en we allemaal braaf achter onze werkgever aansjokken om de hypotheek en de carbonwielen te kunnen betalen.
Ik ben geen fan van Sky maar ruil nog liever met Poels dan met de gemiddelde keuken-, autoverkoper of bankadviseur. Om maar wat te noemen
Allemaal boter op hun hoofd maar ik vind het echt 20 stappen van de beschaving weg dat we die jongens uitjouwen of bespugen zoals we gister hebben kunnen zien.
Poels heeft net als Oomen een prima Giro gereden en gedaan waar hij voor opgesteld stond. Niks meer en niks minder en laten we in de wielersport in vredesnaam van voetbalpraktijken wegblijven. Als je echt je ongenoegen wil uiten mail dan de UCI, ga daar met spandoeken voor de deur lopen, start een petitie, bespuug de bobos en toon dan eens echt je ballen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, als je al niet snapt dat je niet publiekelijk je werkgever gaat afvallen.....
Verder vind ik dat er een enorme gelatenheid is. Niet alleen bij mij, maar de sfeer rond de Giro is sinds donderdag aardig weg. Ik denk dat bijna iedereen beseft dat dit compleet de ongewenste winnaar is, ongeacht of dit terecht is of niet.
En de UCI moet heeeeeel snel zorgen dat die puf case wordt opgelost anders krijg je dit bij de tour nog eens.
Verder vind ik dat er een enorme gelatenheid is. Niet alleen bij mij, maar de sfeer rond de Giro is sinds donderdag aardig weg. Ik denk dat bijna iedereen beseft dat dit compleet de ongewenste winnaar is, ongeacht of dit terecht is of niet.
En de UCI moet heeeeeel snel zorgen dat die puf case wordt opgelost anders krijg je dit bij de tour nog eens.
Less is bore
+1 DAT is de essentie van de hele casus. De rest is allemaal gevolg van.daniel1975 schreef: ↑27 mei 2018 14:08 En de UCI moet heeeeeel snel zorgen dat die puf case wordt opgelost
Gelatenheid? Nou, niet echt, als ik de voorbije pagina's erop nalees...
Het is natuurlijk al langer zo, dat wie de ronde uiteindelijk wint er hoe langer hoe minder toe doet (of die nu Armstrong of Froem heet; Contador daarentegen was ondanks zijn zerozerozero-verhaal tenminste nog een leuke renner), maar dat dat tegelijkertijd niet wegneemt dat we - net als eergisteren, en abstractie makend van een heleboel zaken - wel een mooi spektakel te zien krijgen. Want, hoe fout ik die hele Sky-ploeg ook vind, en hoe veel liever ik een andere winnaar had gezien, dat was die Finestre-rit toch wel echt! Ik zie het, op enkele uitzonderingen na, al lang niet meer als competitie volgen, maar gewoon als mooie plaatjes kijken - fictie, zo je wil - en dat scheelt een hoop ergernis! (dus ja, tòch gelatenheid... )
Het is natuurlijk al langer zo, dat wie de ronde uiteindelijk wint er hoe langer hoe minder toe doet (of die nu Armstrong of Froem heet; Contador daarentegen was ondanks zijn zerozerozero-verhaal tenminste nog een leuke renner), maar dat dat tegelijkertijd niet wegneemt dat we - net als eergisteren, en abstractie makend van een heleboel zaken - wel een mooi spektakel te zien krijgen. Want, hoe fout ik die hele Sky-ploeg ook vind, en hoe veel liever ik een andere winnaar had gezien, dat was die Finestre-rit toch wel echt! Ik zie het, op enkele uitzonderingen na, al lang niet meer als competitie volgen, maar gewoon als mooie plaatjes kijken - fictie, zo je wil - en dat scheelt een hoop ergernis! (dus ja, tòch gelatenheid... )
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die puffer zoekt alleen maar aandacht
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein