Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)
Als Vos zelf het OEM sprookje napraat op zijn site is het ook zijn eigen schuld dat ik hem ervan beschuldig. Verder kan ik ook geen medelijden met Pinarello hebben als ze zelf vreemde fietsen zonder type op de markt brengen. Op die manier maak je het de verkopers van neppers wel erg makkelijk om met een plausibel verhaal te komen.
Ook al zou jij gelijk hebben dan vind ik het nog steeds een zeer vaag verhaal.
Ook al zou jij gelijk hebben dan vind ik het nog steeds een zeer vaag verhaal.
Campagnolo Ultra Dork
Wat klinkt geloofwaardiger? Vos koop Pina's met een special paint job in Japan en verkoopt die speciale fietsen onder de marktprijs of Vos koopt imitaties en verkoopt ze als special paint jobs uit Japan?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Karl66 schreef:Wat klinkt geloofwaardiger? Vos koop Pina's met een special paint job in Japan en verkoopt die speciale fietsen onder de marktprijs of Vos koopt imitaties en verkoopt ze als special paint jobs uit Japan?
of ze verkopen in Japan de special paint Pina's van Vos voor hogere prijs ..dat kan ook natuurlijk.
-
- Forum-lid
Op een Forum kan je maar roepen wat je wilt, en met een beetje geluk nemen mensen je onzin als waarheid aan ...
Maar,
Je kan veel van Vos zeggen, maar hij verkoopt echt geen namaak Pina's. Op de website van Pinarello is te zien waar de officiële dealers zich bevinden. Vos is een officiële dealer, Salden niet (ookal heeft hij er veel op zijn site staan).
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar,
Je kan veel van Vos zeggen, maar hij verkoopt echt geen namaak Pina's. Op de website van Pinarello is te zien waar de officiële dealers zich bevinden. Vos is een officiële dealer, Salden niet (ookal heeft hij er veel op zijn site staan).
-
- Forum-lid HC
Salden koopt zijn Pina's niet bij de Nederlandse Importeur maar het zijn echt wel echte. Ze hebben er trouwens niet veel staan. Daarom heb ik de laatste van mij weer ergens anders gekocht. Erg frustrerend dan als je een heel klein, goedkoop maar essentieel onderdeel mist. Dat was dan iets wat ik eerder bij een imitatie zou verwachten.
-
- Forum-lid
Ik zeg ook niet dat die van Salden nep zijn ...
-
- Forum-lid
De deze doet mij twijfelen
pinarello dogma f8
€ 2.200,00
https://www.2dehands.be/fietsen/fietsen ... pp_android
Hij verkocht (en nog altijd) namaak, maar buiten de achtertrein en verkeerde bidon bouten, twijfel ik te veel
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
pinarello dogma f8
€ 2.200,00
https://www.2dehands.be/fietsen/fietsen ... pp_android
Hij verkocht (en nog altijd) namaak, maar buiten de achtertrein en verkeerde bidon bouten, twijfel ik te veel
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- Jaap Telder
- Forum-lid
100% nep!
De andere die deze figuur verkoopt is ook nep.
Illegale handel in nepproducten.
De andere die deze figuur verkoopt is ook nep.
Illegale handel in nepproducten.
-
- Forum-lid
https://www.2dehands.be/fietsen/fietsen ... 26818.html
Toch al € 2500 voor geboden.Helaas een overduidelijke replica.
Toch al € 2500 voor geboden.Helaas een overduidelijke replica.
- Jaap Telder
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
De echten worden ook met 105 aangeboden: http://www.vosfietsen.nl/index.php?opti ... Itemid=174Douglas schreef:F8 met 105 groep. Dan heb je Jaap toch niet nodig.
En voor best wel een scherpe prijs, maar ik denk dat iemand dan toch eerder voor de Ultegra versie zal gaan die hetzelfde kost maar dan met goedkopere wielen.