Olympische spelen 2016
Nou, ik zat er 0,05 seconde naast voor Schippers
Man wat was ze zuur toen ze haar spikes wegsmeet Ze had wel wel een gat in dat tartan willen smijten met die spikes.
Ik vind het echt een geweldig wijf (en dan 'wijf' in de positieve zin). Erg mooie vrouw met een mooie sport insteek.
Dafne gaat er wel komen. Kleine verschillen en helaas voor haar nu in haar nadeel.
Martina zooooo leuk en positief in het interview.
Ik heb niet voor niets zo lang op deze momenten gewacht vannacht. Nu pitten
Man wat was ze zuur toen ze haar spikes wegsmeet Ze had wel wel een gat in dat tartan willen smijten met die spikes.
Ik vind het echt een geweldig wijf (en dan 'wijf' in de positieve zin). Erg mooie vrouw met een mooie sport insteek.
Dafne gaat er wel komen. Kleine verschillen en helaas voor haar nu in haar nadeel.
Martina zooooo leuk en positief in het interview.
Ik heb niet voor niets zo lang op deze momenten gewacht vannacht. Nu pitten
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb haar race niet gezien. What happend? Te slecht gestart?
Less is bore
-
- Forum-lid
Volgens mij kwam ze gewoon net wat kracht te kort om aan het einde door te zetten en eroverheen te gaan. Misschien toch door die eerdere blessure 99 ipv 100% en dan red je het niet.daniel1975 schreef:Ik heb haar race niet gezien. What happend? Te slecht gestart?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha, mooi interview met Martina vannacht over zijn deelname aan de finale: "natuurlijk kan ik winnen o.i.d.". Interview met schippers weer een beetje ongemakkelijk (best bizar eigenlijk om zo kort na een race sporters te willen interviewen). Uiteindelijk kan ik toch nooit zoveel met 'ik had hier goud moeten halen'. De praktijk wijst namelijk (om wat voor reden dan ook) anders uit. In dat licht is Epke toch echt top: gelijk heel realistisch en vriendelijk de pers te woord staan.
Snap de teleurstelling maar om dan met dingen te gaan gooien begrijp ik dan weer niet zo. Epke gooide toch ook zijn schoenen niet over de turnbaan of Dumoulin zijn tijdritfiets aan diggels. Ik heb ook geen zwembrillen zien vliegen... Niet goed genoeg voor goud. Jammer. Pech. Tuurlijk emotie en teleurstelling horen erbij... maar woede?
Kom maar op met die minnetjes
Kom maar op met die minnetjes
is het fietsen aan het her-ontdekken
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
precies, hoort gewoon bij haar, maar dat kun je natuurlijk minder mooi vinden (heb ik ook). Al moest ik altijd hartelijk lachen om Bartje Veldkamp als ie z'n schaatsten weer eens door Thialf smeet.
Een groot atleet willen zijn is ook kunnen verliezen imho. Dus gewoon je meerdere erkennen in Thompson deze spelen. Ze was gewoon beter. Simpel. Heb dan ook met grote bewondering naar het interview met Epke gekeken. Tsja. Sorry, ik doe niet zo mee met de Dafne mania.
is het fietsen aan het her-ontdekken