Vandaag gefietst in 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een beetje manager had een nieuw shirtje geregeld en dat uitgevent alsof het een fantastische prestatie was om het te regelen
Mooie symbolische rit JW!
Mooie symbolische rit JW!
Less is bore
Erg mooie rit inderdaad. De diefstal is wel heel bitter,
Ik kan me voorstellen dat het ook wel wat training heeft gevergd om je insuline-behoefte tijdens zo'n lange fietstocht te bepalen. Die lijkt me althans anders dan op een normale dag.
Ik kan me voorstellen dat het ook wel wat training heeft gevergd om je insuline-behoefte tijdens zo'n lange fietstocht te bepalen. Die lijkt me althans anders dan op een normale dag.
@43974 Het was inderdaad wat puzzelen met de insuline, maar het ging niet onaardig. Kwart minder basis, normale hoeveelheid kortwerkend. Er gingen wel een aantal trainingsweekenden en midweken in Nederland aan vooraf. Dat was geen overbodige luxe trouwens.
Verder was het: fietsen, kamperen, slapen & repeat
@squeezer Ik koester geen hoop. Als je doelbewust een slot doorknipt ben je een doorgewinterde fietsenjatter.
Verder was het: fietsen, kamperen, slapen & repeat
@squeezer Ik koester geen hoop. Als je doelbewust een slot doorknipt ben je een doorgewinterde fietsenjatter.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Echt tof dat het je gelukt is. Wat balen dat juist na zo'n rit je fiets gestolen wordt.
K#t Denen, jatten alles wat los en vast zit en zijn te lui om op zaterdag te werken .
Lijkt mij een mooie tocht, wel balen met zo'n einde maar ik krijg hier de indruk dat je uiteindelijk toch positief tegen het geheel aankijkt. Dat is ook een gave. Respect voor de fietsprestatie en nog meer voor je instelling!
Lijkt mij een mooie tocht, wel balen met zo'n einde maar ik krijg hier de indruk dat je uiteindelijk toch positief tegen het geheel aankijkt. Dat is ook een gave. Respect voor de fietsprestatie en nog meer voor je instelling!
Campagnolo Ultra Dork
@ Ernie : Thanks! Ik ben zelf ongeschonden uit de strijd gekomen. Geen mankementen, acute ziekte of ziekenhuisopnames. Einddoel gehaald. Mijn vriendin en dochter waren over gekomen voor een weekend met z'n drieen én had vervoer terug. Dus dan neem ik mijn gestolen fiets voor lief. De gehele ervaring van bijna 2 weken van huis vol indrukken, wint het van de diefstal.
En, ik kan er wel boos om worden, maar uiteindelijk krijg ik daar mijn fiets niet mee terug.
En, ik kan er wel boos om worden, maar uiteindelijk krijg ik daar mijn fiets niet mee terug.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Heerlijk die relativering. Prima dagboek trouwens. Leuk om te leven en lekker veel plaatjes
Zelf vandaag met een maatje met jet-legs wezen fietsen. Die bofte wel; WIND!
Voor het eerst met mijn zoontje op de racefiets.
Rondje Maartensdijk goed voor 14 km! De kleine man van 6,5 jr vond het prachtig.
Rondje Maartensdijk goed voor 14 km! De kleine man van 6,5 jr vond het prachtig.
Uiteraard Was een beetje bang voor de gebrekkige controle over zijn fiets maar ongelofelijk hoe snel dat in de vingers had. In het begin nog wiebelen en onzeker, bij terugkomt fluitend met één hand fietsend en aanzetten bij het laatste tunneltje. Erg tof om te zien. Nu fietst hij al jaren dagelijks, dus dat kan het probleem niet zijn maar toch
Vandaag een rondje Hulshorst-Elspeet_ Uddel- Hoog Soeren- Assel- Radio Kootwijk en weer terug langs Staverden. Langs de Aardhuisweg wilde Zwijnen gezien midden op de dag.
Tussen Hoog Soeren en Assel doet het landschap een beetje on-Nederlands aan zo uitgestrekt.
Tussen Hoog Soeren en Assel doet het landschap een beetje on-Nederlands aan zo uitgestrekt.