Garmin Edge 830
Weet niet of bij mij heatmap aan of uit staat?FryskBloed schreef: ↑31 dec 2021 17:33 Ik vind de nieuwe weergave (sinds firmware 9.10? of nog eentje eerder?) van kaarten trouwens ruk, ik heb teruggezet naar "classic" en heatmap uit (maakt het IMO onoverzichtelijk).
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Je kunt via de Connect-website de hoogtemeters corrigeren, zie het pulldown menu aan de rechterkant. Geen idee hoe dat werkt, wellicht dat van elk x-y-coördinaat ook een z-waarde bekend is. Met name bij veel wind of luchtdrukverschillen wil barometrische hoogtebepaling nogal eens tekortschieten. Dat gezegd hebbende leidt zo’n ‘correctie’ bijna altijd tot een toename van het aantal hm.
t.a.f.k.a.e.h.
Tja, dat ben ik ten principale met je eens Alleen geeft mijn Garmin na vlakke ritten regelmatig een heel wonderlijk hoogteprofiel. Dat was met de 820 ook al zo trouwens. In de bergen ziet het er vaak wel heel plausibel uit, tenzij het weer drastisch omslaat.
t.a.f.k.a.e.h.
-
- Forum-lid
Hoihoi, sinds gisteren pauzeert de edge 830 regelmatig tijdens het fietsen. Hij hervat ook vrij snel erna wel maar gewoon irritant. Gebeurt echt heel veel op een rit... iemand een idee wat dit kan zijn? Gisteren volledige update gedaan. Maar vandaag deed ie het nog. Dacht mssh batterij snelheidssensor... maar dat geeft ie aan als deze bijna leeg is.
Nooit eerder last van gehad...
Merci alvast.
Merci alvast.
Automatisch pauze uitzetten.TomVanbuel schreef: ↑13 feb 2022 13:18 Hoihoi, sinds gisteren pauzeert de edge 830 regelmatig tijdens het fietsen. Hij hervat ook vrij snel erna wel maar gewoon irritant. Gebeurt echt heel veel op een rit... iemand een idee wat dit kan zijn? Gisteren volledige update gedaan. Maar vandaag deed ie het nog. Dacht mssh batterij snelheidssensor... maar dat geeft ie aan als deze bijna leeg is.
Merci alvast.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Ja maar vind dat juist handig die auto pause.... heeft ook altijd perfect gewerkt. Sinds gisteren opeens hele tijd op en af haha
-
- Forum-lid
Ja dat is ook zo ingesteld... ma kan het eens checken of daar idd iets veranderd is... lijkt me raar, ma kan allemaal eh haha