Veldrijden 2024 - 2025
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Goh dat valt toch goed mee hoor! Ik heb veel nuance gehoord op Sporza en VRT1. En iedereen is het er over eens dat die schorsing hem nú beter uitkomt dan over een paar weken/maanden als het echt begint!Thierry le Brun schreef: ↑19 okt 2024 13:54Jurgen M. en de hele Sporza commentatoren clan vinden het maar onzin. 'hij heeft toch sorry gezegd?'
Terechte schorsing overigens. Hopelijk is het nu afgelopen met dat impulsieve gedrag…
Over de grootte van de straf kan je van mening verschillen. Dat er een sanctie volgde was logisch. Geen sanctie voor de sar Kamp uiteraard, conclusie; je kan maar beter impulsgedrag beheersen en de acties van Kamp op een andere, subtielere manier revancheren.Dubbeldekker schreef: ↑19 okt 2024 17:52
Goh dat valt toch goed mee hoor! Ik heb veel nuance gehoord op Sporza en VRT1. En iedereen is het er over eens dat die schorsing hem nú beter uitkomt dan over een paar weken/maanden als het echt begint!
Terechte schorsing overigens. Hopelijk is het nu afgelopen met dat impulsieve gedrag…
Mooie 14e plaats op twee minuten voor Kamp overigens vandaag, zijn koerskwaliteiten staan duidelijk nog niet op het niveau van zijn verbale en niet-verbale acties (benodigd om dat te compenseren). Dat hij geen ploeg vond zal daar wel niet vreemd aan zijn zeker...
-
- Forum-lid
+1daniel1975 schreef: ↑19 okt 2024 16:47Ik las het ook vanmiddag. Heel goed!
Passie en emotie horen in de sport, maar dit was echt er over.
-
- Forum-lid
Wedstrijd niet gezien zeker ....lugosi schreef: ↑19 okt 2024 18:47Over de grootte van de straf kan je van mening verschillen. Dat er een sanctie volgde was logisch. Geen sanctie voor de sar Kamp uiteraard, conclusie; je kan maar beter impulsgedrag beheersen en de acties van Kamp op een andere, subtielere manier revancheren.Dubbeldekker schreef: ↑19 okt 2024 17:52
Goh dat valt toch goed mee hoor! Ik heb veel nuance gehoord op Sporza en VRT1. En iedereen is het er over eens dat die schorsing hem nú beter uitkomt dan over een paar weken/maanden als het echt begint!
Mooie 14e plaats op twee minuten voor Kamp overigens vandaag, zijn koerskwaliteiten staan duidelijk nog niet op het niveau van zijn verbale en niet-verbale acties (benodigd om dat te compenseren). Dat hij geen ploeg vond zal daar wel niet vreemd aan zijn zeker...
Was je erbij? Heb je gehoord wat hij dan zogenaamd gezegd heeft?lugosi schreef: ↑19 okt 2024 18:47Over de grootte van de straf kan je van mening verschillen. Dat er een sanctie volgde was logisch. Geen sanctie voor de sar Kamp uiteraard, conclusie; je kan maar beter impulsgedrag beheersen en de acties van Kamp op een andere, subtielere manier revancheren.Dubbeldekker schreef: ↑19 okt 2024 17:52
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Maar Kamp dat was toch een subtopper tot voor kort? Wat is er met hem gebeurd of aan de hand? Is hij ontslagen omwille van zijn of eerder aan het ontbreken van prestaties?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Waarom is Laurens Sweeck daar eerder vertrokken?