Je gaat nu toch geen mensen uit de Nigeriaanse koninklijke familie verdenken?Tussendoor schreef: ↑08 mei 2023 14:02 Enzzo trapt waarschijnlijk ook in mailtjes van Nigeriaanse prinsen.
Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Je draait een bewering om: Een koe heeft vier poten, dus als het vier poten heeft, dan is het dus een koe.
Een oplichter kiest vaak een afgelegen fictieve woonplaats om te voorkomen dat kopers kiezen voor afhalen, maar als een verkoper in een afgelegen woonplaats woonplaats woont, dan.. inderdaad ... dan zegt dat niets.
hun fietsen.
Breng je nou de oplichter zogenaamd gestationeerd in de uithoeken van Nederland op een idee? Dus ze moeten hun waar voor een reele prijs aanbieden ipv een te mooi om waar te zijn. En dan trappen ze erin...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Als we het over een moderne, alu klassieker hebben: Storck 59cm race frame alu met carbon vorkscepticus schreef: ↑21 apr 2023 19:16 https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... imer-59-cm
Principia Rex, Dura Ace 7700, Flite, Cosmic Carbons, wow wow wow. Moderne klassieker!
De remrand van de wielen kan ik niet beoordelen maar frame en groep zien er echt nog fantastisch uit op de foto's.
Helaas niet mijn maat......
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1974929558 ... ialbuttons
Campagnolo Ultra Dork
Om nog even terug te komen op dat verhaal van die uithoeken: Ik woon in een dorpje in een 'uithoek' van het land en mijn buurvrouw belandde een paar maanden geleden in een hospice. Vrijwel direct daarna zagen we de hele tijd jonge jongens rond het huis. Bleek uiteindelijk dat het adres van mijn buurvrouw werd gebruikt om mensen op te lichten met de verkoop van elektronische producten. Ik weet natuurlijk niet hoeveel producten zij hebben aangeboden, maar het aantal mensen dat uit een uithoek van het land naar een uithoek van het land trok om verhaal te halen op het adres van mijn buurvrouw was opvallend groot. Dus het idee van die oplichters dat mensen dan niet langs komen gaat niet helemaal op.
-
- Forum-lid
Uit jouw verhaal maak ik op dat ze achteraf, na de verkoop/oplichting, verhaal komen halen. Dus niet bij de verkoop. En achteraf verhaal halen bij een fake adres maakt een oplichter natuurlijk geen bal uit. Die oplichter woont gewoon in Almere.
Ja Enzzo, algemeen bekend. In Almere wonen allemaal oplichters. Sterker nog, alleen maar oplichters. Duh, algemene kennis. Onder welke steen woon je . De slagzin is ook: Alles kan in Almere...
Ik gok en hoop dat Tussendoor het bedoelt als een willekeurige plaats in dichter bevolkt gebied (of hij woont er zelf).
Ik gok en hoop dat Tussendoor het bedoelt als een willekeurige plaats in dichter bevolkt gebied (of hij woont er zelf).
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.