Weinig innovatief? Misschien wel.Stuntman Mike schreef:Voer voor discussie lijkt me. Ik ben blij dat ik geen 5k voor zo'n frameset hoeft te betalen indien ik er een zou bestellen. Hopmans en 12go zijn beide erg mooie zaken waar je zeer fatsoenlijk een fiets kunt kopen. Kopen groot en slim in waar de consument baat bij heeft. Als Pinarello zijn naam al weggooit dan is dit mijns inziens meer zo omdat ze weinig innovatief zijn én net als bij Audi alle modellen op elkaar lijken met die gebogen vorken.daniel1975 schreef:Pina is zijn naam aardig aan het weggooien; 12go, hopmans, vos.... Mooi dealerlijstje zo.
Aan de andere kant staan er ook wel wat dingen tegenover die ik persoonlijk wel belangrijk vindt.
- maatvoering veel beter; per cm framemaat ipv s-m-l-xl en maar corrigeren met stuur- en zadelpen (al zie je dat meer merken weer kleinere stappen maken tegenwoordig)
- losse frames in veel kleuren ipv alleen het topmodel in 1 kleurtje. Of helemaal geen losse frames (Cannondale dacht ik).
- herkenbaarheid (excl de F8): geen eenheidsworst qua design. Het is wel herkenbaar als een Pina.
En zolang ze nog vergeleken worden met Audi (mooi compromis tussen sportief en comfort) valt het allemaal wel mee.
Ben wel benieuwd hoe het er over 2-3jr uit ziet, want als de lijn F8 doorgezet wordt zal het snel klaar zijn.