Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Maar even serieus. Ik denk dat je best wel schrikt van wat er verdient wordt en aan de andere kan juist weer niet.
Kennissen van ons zitten beide in het onderwijs. Beide gymleraren op een middelbare school. Vier dagen werken, veel vakanties en prima salarissen.
Dan kom je als jaarsalaris ook al ver boven de ton met z,n tweeen! beide rond de 40
Als je dan 1 verdiener bent met een gezin en je hebt de helft is het snel op.
Kennissen van ons zitten beide in het onderwijs. Beide gymleraren op een middelbare school. Vier dagen werken, veel vakanties en prima salarissen.
Dan kom je als jaarsalaris ook al ver boven de ton met z,n tweeen! beide rond de 40
Bedoel je die "spookwijken" waar niemand overdag thuis is. Waar 's avonds de Tesla's aan de lader hangen en thuisbezorgd.nl scootertjes door de wijk scheuren - en net ervoor de oppas eruit gekickt wordt.amclassic-fan schreef: ↑16 nov 2020 22:22 Leuk wijkje woon je als meer dan de helft van de gezinnen een inkomen van meer dan 160k hebben.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Waarvoor is die oppas dan?rene schreef: ↑17 nov 2020 10:14Bedoel je die "spookwijken" waar niemand overdag thuis is. Waar 's avonds de Tesla's aan de lader hangen en thuisbezorgd.nl scootertjes door de wijk scheuren - en net ervoor de oppas eruit gekickt wordt.amclassic-fan schreef: ↑16 nov 2020 22:22 Leuk wijkje woon je als meer dan de helft van de gezinnen een inkomen van meer dan 160k hebben.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid
Weet niet waar je woont, maar in bepaalde regio's ( meer specifiek de biblebelt) propageert men nogal; "gaat heen en vermenigvuldigt u".
En daar heeft men nu best wat meer tijd voor, schat ik zo in. Al dan niet aangespoord door bepaalde vertegenwoordigers. Zou dus een oorzaak kunnen zijn van die bordjes.
Ik ben niet opgegroeid in de biblebelt, maar mijn ouders waren al enige tijd getrouwd en nog geen kind op komst. Kregen bezoek van meneer pastoor waardoor in bedekte termen toch wel eens tijd werd dat er een schaapje op de wereld gezet werd.
Tadaaa, uiteindelijk was ik het resultaat ( of er een direct link was met bezoek van de patoor is mij nooit duidelijk geworden/gemaakt.)
In het kader van de inclusiviteit en zo, hoe dit zit bij bezoekjes van imams, rabbijnen, dominees, en overige geestelijke vertegenwoordigers van door mij vergeten andere religieuze stromingen, weet ik niet.
Zo, ben ik ff politiek correct bezig. Trots op mezelf.
Om het verhaal dan weer helemaal rond te lullen, ik werk niet thuis, maar aangezien het bij ons wel veel minder druk is, hou ik me bezig met dit soort bovenstaand geneuzel.
Weet niet of ze hier ook bordjes voor in de tuin zetten.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Je hebt niet de foto's van die pastoor naast je eigen foto's willen leggen?uninvitedguest schreef: ↑17 nov 2020 12:42
Tadaaa, uiteindelijk was ik het resultaat ( of er een direct link was met bezoek van de patoor is mij nooit duidelijk geworden/gemaakt.)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Yeah right boven de ton 2 Gym leraren 4 dagen in de week maak dat de kat maar wijs. Ik begin steeds meer te geloven dat jij verhalen verzint.wasbeer2006 schreef: ↑17 nov 2020 09:57 Maar even serieus. Ik denk dat je best wel schrikt van wat er verdient wordt en aan de andere kan juist weer niet.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
mwoa..,anderson99 schreef: ↑17 nov 2020 13:23Yeah right boven de ton 2 Gym leraren 4 dagen in de week maak dat de kat maar wijs. Ik begin steeds meer te geloven dat jij verhalen verzint.wasbeer2006 schreef: ↑17 nov 2020 09:57 Maar even serieus. Ik denk dat je best wel schrikt van wat er verdient wordt en aan de andere kan juist weer niet.
N=1, maar eeste hit in google, van 2 leraren ..,
Dan kijk ik even naar "Johan" van 44, met 16 jaar ervaring en werkzaam op middelbaar onderwijs: 68k bruto (full time) per jaar. ,
Als je dat beiden doet zit je op 136k. haal er 20% vanaf voor parttime werken (32 ipv 40u). zit je nog boven de ton.
Dus het zal her en der wel vaker voorkomen.
https://www.nu.nl/werk/6027154/hoeveel- ... eraar.html
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Meneer pastoor is hier ook ooit eens langs geweest. Om een kruisje af te geven voor in de nieuwe woning. Met 666 The Number of the Beast van Iron Maiden op de achtergrond begreep de man al snel dat hij aan het verkeerde adres was. Ik geloof alleen in mezelf ...