Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Gratis gekregen: wit stukje schakelbuitenkabel voor mijn krakende Cervelo.
Laatst gekocht: potje garage-handzeep, bij Action voor 85ct.
Buitenkabel vervangen, kraak weg, R3 schakelt weer perfect.
Handen gewassen met de garage zeep, perfect schoon.
Hoe goedkoop kan iets zijn?
Laatst gekocht: potje garage-handzeep, bij Action voor 85ct.
Buitenkabel vervangen, kraak weg, R3 schakelt weer perfect.
Handen gewassen met de garage zeep, perfect schoon.
Hoe goedkoop kan iets zijn?
Helaas, hij paste me niet. Elders gelukkig nog voor 5 euro meer een XL gevonden!Hanz Bé schreef:Vanmiddag een Gabba shirtje bij Cyclewear. Een aanbieding voor 99 euro. Kreeg een mail, bestelde (na enige twijfel) direct de L, en toen ik na betaling weer op de website terugkwam stond hij al op uitverkocht. Alsof er maar eentje was......
Nu maar hopen dat die L me past
Nieuwe aanwinst. Specialized Crux Sport E5
Vandaag eerste rit. Wat een racebak (maar dat zal wel voor iedere crosser gelden). Ben erg content met de hydraulische remmen, terwijl hier gewoon een kabel naartoe loopt. Nieuw type van TRP.
Vandaag eerste rit. Wat een racebak (maar dat zal wel voor iedere crosser gelden). Ben erg content met de hydraulische remmen, terwijl hier gewoon een kabel naartoe loopt. Nieuw type van TRP.
- boswielrenner
- Forum-lid
Mooi! Veel plezier ermee.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Zeg je even wanneer je hem terugstuurt? Dan kan ik F5'en zodat ik de L kan bestellen.Hanz Bé schreef:Helaas, hij paste me niet. Elders gelukkig nog voor 5 euro meer een XL gevonden!Hanz Bé schreef:Vanmiddag een Gabba shirtje bij Cyclewear. Een aanbieding voor 99 euro. Kreeg een mail, bestelde (na enige twijfel) direct de L, en toen ik na betaling weer op de website terugkwam stond hij al op uitverkocht. Alsof er maar eentje was......
Nu maar hopen dat die L me past
Helaas, hij is inmiddels via het "te koop" onderdeel naar een foum-lid verkast. Als het goed is wordt hij daar vandaag bezorgd.
Laatst gewijzigd door Hanz Bé op 29 aug 2014 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen probleem. Thanks voor de melding.Hanz Bé schreef:Helaas, hij is inmiddels via het "te koop" onderdeel naar een foum-lid verkast. Als het goed is wordt hij daat vandaar bezorgd.
@ hierboven waar zijn die Racing 3 het goedkoopst nu?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Mantel heeft ze v.a. €379,-
http://www.2dehands.be/fietsen/fietsond ... 35622.html
Edit, is enkel afhalen