Nu hoeft een gymdocent niet veel na te kijken, net zoals de tekendocent. En als die gymdocent een keer zijn lessen goed op orde heeft, kan hij bijna tot aan zijn pensioen daar uit putten.el_loco schreef: ↑17 nov 2020 15:29Fulltime werken in het VO is weinigen gegeven. Vaak levert een o,8 fte aanstelling genoeg werk voor 40-45 uren per week. (plus dat het nakijkwerk ook vaak in de vakanties gedaan wordt) Dus zijn deze getallen (gemiddeld genomen) wel een vertekende versie van de werkelijkheid.Jans schreef: ↑17 nov 2020 14:42 Een gymdocent is een HBO functie. Volgens wat ik op google vond, ik weet het gisteren was er iemand die zei dat wat op google stond niet klopt, is de functie van gymdocent een LB functie, de laagstbetaalde in het VO. op 1 maart dit jaar zou die max. 4300 bruto zijn. Daar komt vakantiegeld en een 13e maand bij
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- daniel1975
- Forum-lid HC
@roelants en jans; mag toch hopen dat jullie die opmerking niet écht serieus namen....?
Overigens ben ik overtuigd voorstander van het open gooien van restaurants. Beter onder enigzins gecontroleerde en geconditioneerde omstandigheden uit eten en de economie spekken dan thuis in een woonkamer afspreken.
Overigens ben ik overtuigd voorstander van het open gooien van restaurants. Beter onder enigzins gecontroleerde en geconditioneerde omstandigheden uit eten en de economie spekken dan thuis in een woonkamer afspreken.
Less is bore
Weet je waarom ze hem aan een kruis hebben gehangen en ze hem niet hebben verdronken? Anders moesten ze een aquarium boven hun deur hangen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat heb je liever: in de gecontroleerde omgeving van een restaurant of met z’n allen in een woonkamer?
Het is een illusie dat mensen niet samen kerst gaan vieren. Dus dan de beste oplossing kiezen. Ze kunnen onmogelijk elke voordeur gaan controleren.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dus doel is minder dan 1200 besmettingen per dag, dus minder dan een kwart van dit moment.
En tegelijkertijd minder dan 3 ic opnames per dag (is nu 30), dus naar 1 tiende van dit moment.
Ergo, doelstelling kabinet is dat naar verhouding meer besmettingen moeten plaats vinden bij de niet-risicogroepen.
Want duidelijk dat verhouding ic opnames tov aantal besmettingen per dag moet nog een flink stuk opschuiven.
Aldus hugo de jonge zojuist in de persconferentie.
En tegelijkertijd minder dan 3 ic opnames per dag (is nu 30), dus naar 1 tiende van dit moment.
Ergo, doelstelling kabinet is dat naar verhouding meer besmettingen moeten plaats vinden bij de niet-risicogroepen.
Want duidelijk dat verhouding ic opnames tov aantal besmettingen per dag moet nog een flink stuk opschuiven.
Aldus hugo de jonge zojuist in de persconferentie.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat Rutte nog in sinterklaas gelooft
Verder ben ik het wel met Daniël eens: liever de horeca open met kerst dan iedereen feestjes binnenshuis. Want dat gaat natuurlijk echt wel gebeuren hoor! En totaal begrijpelijk trouwens.
Binnen de horeca heb je nog iets van (sociale) controle. Win win dus eigenlijk
Verder ben ik het wel met Daniël eens: liever de horeca open met kerst dan iedereen feestjes binnenshuis. Want dat gaat natuurlijk echt wel gebeuren hoor! En totaal begrijpelijk trouwens.
Binnen de horeca heb je nog iets van (sociale) controle. Win win dus eigenlijk
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kerst en de jaarwisseling wordt DE kapstok voor iedereen om de sociale momenten in te gaan halen.
Gevoelsmatig zeg ik liever nu iets versoepelen dan iedereen straks los laten gaam.
Gevoelsmatig zeg ik liever nu iets versoepelen dan iedereen straks los laten gaam.
Less is bore
Probleem is dat er nu nog veel besmettelijken rond lopen. Door een beetje versoepelen heb je kans dat richting eind van het jaar de besmettingen niet meer echt zakken en mogelijk zelfs oplopen. Dan sta je met de feestdagen met lege handen en als een deel van de Nederlanders dan ook nog eens gezellig bij elkaar kruipt dan wordt het een hele lange 2e golf.daniel1975 schreef: ↑17 nov 2020 20:32 Kerst en de jaarwisseling wordt DE kapstok voor iedereen om de sociale momenten in te gaan halen.
En mogen we van jullie dan weer niet-dringende operaties uitvoeren, en wel-dringende operaties waar een vrij intensieve zorgen bed voor nodig is? Of je moet die mensen dan uit gaan leggen dat het nog wat langer gaat duren, want de gezonde mensen hebben behoefte aan horeca, of we moeten onze ok-verpleging terugvorderen en de stoute oude mensen thuis aan hun lot overlaten.
Kies maar. Voor mij is de tweede beter.
Kies maar. Voor mij is de tweede beter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is kiezen tussen twee kwaden
En ondanks mijn kritische houding ben ik ook heel blij dat ik die afweging niet hoef te maken.
Bij mij blijft het gevoel (geen idee of het terecht is) leven dat we ‘gestraft’ worden voor het gedrag van mensen die er echt met de pet naar hebben gegooid. Met klachten naar werk/tuinfeestjes/etc, begroetingszoenen, gewoon totaal niets gedaan. En dan kom je na een tijd helaas toch op een punt dat ook de welwillenden besmet raken.
En ondanks mijn kritische houding ben ik ook heel blij dat ik die afweging niet hoef te maken.
Bij mij blijft het gevoel (geen idee of het terecht is) leven dat we ‘gestraft’ worden voor het gedrag van mensen die er echt met de pet naar hebben gegooid. Met klachten naar werk/tuinfeestjes/etc, begroetingszoenen, gewoon totaal niets gedaan. En dan kom je na een tijd helaas toch op een punt dat ook de welwillenden besmet raken.
Less is bore