Cannondale
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja.... al vaker gezegd: velen nemen Pinarello niet serieus of maken het graag belachelijk, maar je kunt wel alle frames is meerdere kleuren krijgen en gewoon als frame only voor de liefhebber. Kunnen veel merken is van leren.
Less is bore
Ik zat ongeveer anderhalf jaar geleden in dezelfde situatie. Uiteindelijk gekozen voor de fiets die het beste bij m'n budget paste en niet de fiets die ik eigenlijk het mooist vond. Achteraf toch wel een beetje spijt en ik ben nu na nog maar 1/1,5 jaar alweer aan het rondkijken.bull schreef:Dat lijkt nu nog niet zo'n issue maar ik kan me goed voorstellen dat ik me daar na een jaar goed aan ga irriteren...ik moet die kleur even in het echt zien.
-
- Forum-lid
Koga Kimera Prestige, er zitten helaas ook geperste lagers in (PF30 meen ik), maar ik kon er nergens een negatieve recensie over vinden. Het liefst had ik BSA gehad, ook omdat dat het makkelijkst zelf te vervangen is, maar die zijn vrij zeldzaam op moderne fietsen. Koga is misschien niet het hipste merk op de markt maar daar kan ik weinig mee zitten.daniel1975 schreef:En wat heb je nu gekocht?
M'n oude Caad frame wordt wederom door Crack'ndale vervangen, en deze komt dan terug opgebouwd bij de FM in de winkel te staan.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Na een hoop speurwerk (heb nu nog even genoeg tijd) een hele mooie deal gevonden in Drente. Daar hebben ze nog een Supersix evo Ultegra staan modeljaar 2016 voor de prijs van een CAAD12. Even kort gewikt en gewogen maar uiteindelijk de knoop maar doorgehakt. Ik kan de fiets vrijdag al ophalen.
Ivm de kortere reach (399) in vergelijking met mijn CAAD12 wordt een stuurpen van 12 cm gemonteerd. De lagers (BB30) gingen ze monteren met kopervet, dat schijnt volgens hen te werken tegen het kraken.
Ivm de kortere reach (399) in vergelijking met mijn CAAD12 wordt een stuurpen van 12 cm gemonteerd. De lagers (BB30) gingen ze monteren met kopervet, dat schijnt volgens hen te werken tegen het kraken.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gefeli!! Mooi ding.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was die valpartij nog ergens goed voor
Less is bore
Is dat wel een EVO (geen gewone 6)? de remkabel achter lijkt onder de toptube te lopen? Bij mijn EVO (uit 2013) zit deze in de toptube? Ik vind de kabels buiten het frame ook niet zo mooi en onhandig met schoonmaken. Bij mijn EVO zou ETAP alle (buitenboord) kabels (behalve de voorrem dan natuurlijk) laten verdwijnen, is misschien nog een optie als hij nog gebouwd moet worden? Hou je alleen een frame doorvooer oogje onder de downtube over (en 2 geleiders on de bottom bracket zonder functie).
Laatst gewijzigd door Sieper op 03 okt 2016 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn oude racer CAAD12 krijg ik natuurlijk binnenkort terug van de fm. Ik wil zo veel mogelijk onbeschadigde onderdelen verkopen. Zoals de Ultegra 6800 groep (2x 11).
De shifters, voorderrie en remmen zijn zgan, op de achterderrie zitten een paar krasjes.
Verder zijn het stuur (C3), stuurpen (C2) en bidonhouders (C-cage metallic) volgens de fm ook onbeschadigd.
De fm biedt natuurlijk belachelijk weinig voor de goede onderdelen.
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen op MP?
De shifters, voorderrie en remmen zijn zgan, op de achterderrie zitten een paar krasjes.
Verder zijn het stuur (C3), stuurpen (C2) en bidonhouders (C-cage metallic) volgens de fm ook onbeschadigd.
De fm biedt natuurlijk belachelijk weinig voor de goede onderdelen.
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen op MP?
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
-
- Forum-lid
Ik zou de Ultegra groep voor 380 ofzo op MP zetten. Zijn wel gewild.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Evo 2016 heeft de kabels buiten.Sieper schreef:Is dat wel een EVO (geen gewone 6)? de remkabel achter lijkt onder de toptube te lopen? Bij mijn EVO (uit 2013) zit deze in de toptube? Ik vind de kabels buiten het frame ook niet zo mooi en onhandig met schoonmaken. Bij mijn EVO zou ETAP alle (buitenboord) kabels (behalve de voorrem dan natuurlijk) laten verdwijnen, is misschien nog een optie als hij nog gebouwd moet worden? Hou je alleen een frame doorvooer oogje onder de downtube over (en 2 geleiders on de bottom bracket zonder functie).
Less is bore