Cannondale
En het crankstel?
Als het een 175mm BB30A is dan heb ik daar wel belangstelling voor evenals stuur, stuurpen en zadelpen/zadel.
Ultegra is ook goed in losse delen te verkopen.
Gewoon even op MP kijken wat onderdelen los doen al is het logistiek natuurlijk handig als het in een keer de deur uitgaat.
Als het een 175mm BB30A is dan heb ik daar wel belangstelling voor evenals stuur, stuurpen en zadelpen/zadel.
Ultegra is ook goed in losse delen te verkopen.
Gewoon even op MP kijken wat onderdelen los doen al is het logistiek natuurlijk handig als het in een keer de deur uitgaat.
Het crankstel was wel beschadigd. Gaat idd om een 175 mm crank. Aanrijding was van links, als ik de fiets terug heb zal ik je even laten weten hoe eea eruit ziet....NicoNB schreef:En het crankstel?
Als het een 175mm BB30A is dan heb ik daar wel belangstelling voor evenals stuur, stuurpen en zadelpen/zadel.
Ultegra is ook goed in losse delen te verkopen.
Gewoon even op MP kijken wat onderdelen los doen al is het logistiek natuurlijk handig als het in een keer de deur uitgaat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
Geen quarq, wel power2max icm sisl. Je kunt de spider zelf vervangen voor de powermeter. Heb je wel een speciale tool voor nodig, maar moeilijk is het niet.rob86 schreef:Heeft er iemand ervaring met de Quarq powermeter in combinatie met SI crankstel?
Kan je de Cdale SI crankarmen ook los bestellen? (mits je met de Quarq de spiderrings toch niet kan gebruiken).
Crankarmen zijn los te koop bij oa dr cannondale (iig de sisl2 versie), maar waarschijnlijk is het voordeliger een complete crank te moeten, inclusief lagers een trapas.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Thanks voor de goede info! Eigenlijk is het dan quasi interessanter een volledige fiets te kopen en overbodige onderdelen te verkopen ipv los frame + volledige SI hollowgram crank...53x11 schreef:Geen quarq, wel power2max icm sisl. Je kunt de spider zelf vervangen voor de powermeter. Heb je wel een speciale tool voor nodig, maar moeilijk is het niet.rob86 schreef:Heeft er iemand ervaring met de Quarq powermeter in combinatie met SI crankstel?
Kan je de Cdale SI crankarmen ook los bestellen? (mits je met de Quarq de spiderrings toch niet kan gebruiken).
Crankarmen zijn los te koop bij oa dr cannondale (iig de sisl2 versie), maar waarschijnlijk is het voordeliger een complete crank te moeten, inclusief lagers een trapas.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16468
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Bij Bike24 stonden deze ook in de aanbieding, 1599 Euro maar niet meer in jouw maat.bull schreef:Na een hoop speurwerk (heb nu nog even genoeg tijd) een hele mooie deal gevonden in Drente. Daar hebben ze nog een Supersix evo Ultegra staan modeljaar 2016 voor de prijs van een CAAD12. Even kort gewikt en gewogen maar uiteindelijk de knoop maar doorgehakt. Ik kan de fiets vrijdag al ophalen.
.............
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Klopt, had ik ook al bekeken. Volgens mij heb ik de laatste overjarige supersix evo ultegra 63 in NL op de kop weten te tikken...Lcsmet schreef:Bij Bike24 stonden deze ook in de aanbieding, 1599 Euro maar niet meer in jouw maat.bull schreef:Na een hoop speurwerk (heb nu nog even genoeg tijd) een hele mooie deal gevonden in Drente. Daar hebben ze nog een Supersix evo Ultegra staan modeljaar 2016 voor de prijs van een CAAD12. Even kort gewikt en gewogen maar uiteindelijk de knoop maar doorgehakt. Ik kan de fiets vrijdag al ophalen.
.............
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
-
- Forum-lid
- Berichten: 1791
- Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20
daniel1975 schreef:Evo 2016 heeft de kabels buiten.Sieper schreef:Is dat wel een EVO (geen gewone 6)? de remkabel achter lijkt onder de toptube te lopen? Bij mijn EVO (uit 2013) zit deze in de toptube? Ik vind de kabels buiten het frame ook niet zo mooi en onhandig met schoonmaken. Bij mijn EVO zou ETAP alle (buitenboord) kabels (behalve de voorrem dan natuurlijk) laten verdwijnen, is misschien nog een optie als hij nog gebouwd moet worden? Hou je alleen een frame doorvooer oogje onder de downtube over (en 2 geleiders on de bottom bracket zonder functie).
Sieper, je haalt dingen door mekaar. HI-MOD heeft ze binnendoor..
Nee, ik heb zeker geen hi-mod, maar een 2013 EVO. derailleur kabels buitenlangs onder de downtube, achterrem binnendoor door de toptube.
Kan het zijn dat voor 2016 de normale 6 in EVO is omgedoopt? En dat je voor kabel binnendoor je nu verplicht bent een himod te kopen? Vind het maar een vreemde stap.
Kan het zijn dat voor 2016 de normale 6 in EVO is omgedoopt? En dat je voor kabel binnendoor je nu verplicht bent een himod te kopen? Vind het maar een vreemde stap.
Hi-mod mechanisch is ook met de versnellingskabels buitenom. Alleen remkabel loopt door het frame. Vindt dat jammer bij cannondale, lijkt alsof je een oud frame hebt. Volgens de fm doen ze het omdat het een racefiets is en je makkelijk kabels moet kunnen vervangen... Hoe vaak vervang je de kabels als niet prof? Beetje gekke redenatie.
I Am SpeCiAliZed
Het is wel makkelijker afstellen.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
hoe staat het hiermee eigenlijk? is ie al geschilderd?53x11 schreef:Klaar voor een tweede leven
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40035
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Waarom? Wat is het verschil?havana schreef:Het is wel makkelijker afstellen.
Less is bore