Canyon
Staat precies beschreven op de Canyon website.iCanjan schreef:Is er een instructie hoe ik de speling uit het balhoofd haal. Het i-lock schroefje heeft geen enkele effect.
https://www.canyon.com/_nl/supportcente ... =65&page=1
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Bedankt die heb ik gevonden. Ik zie alleen die schroef boven op niet. Overal staat in onderhouds instructies om aan die ahead schroef te draaien.
Das lastig als ik hem niet zie. Ik heb alleen plaatje twee. Een gat in de stuurpen. Ik ben duidelijk geen fietsenmaker maar meestal kom ik er wel uit als de plaatjes herken. Waar is die schroef gebleven op mijn stuurpen
Das lastig als ik hem niet zie. Ik heb alleen plaatje twee. Een gat in de stuurpen. Ik ben duidelijk geen fietsenmaker maar meestal kom ik er wel uit als de plaatjes herken. Waar is die schroef gebleven op mijn stuurpen
- Jaap Telder
- Forum-lid
De speling kan je alleen corrigeren met de I-Lock. Dat andere plaatje is voor de Roadlite fietsen, die hebben een gewoon balhoofdstel.iCanjan schreef:Bedankt die heb ik gevonden. Ik zie alleen die schroef boven op niet. Overal staat in onderhouds instructies om aan die ahead schroef te draaien.
Aan de zijkant van de ring met bijgeleverde tangetje afstellen.
Bij mij zie je op het oog ook minimale verandering maar je draait hem wel inwendig vast.
Dank je. Dan is er iets goed mis want ik draai me suf aan de i-lock en het schroefje verdwijnt maar het helpt helemaal niets.Jaap Telder schreef:De speling kan je alleen corrigeren met de I-Lock. Dat andere plaatje is voor de Roadlite fietsen, die hebben een gewoon balhoofdstel.iCanjan schreef:Bedankt die heb ik gevonden. Ik zie alleen die schroef boven op niet. Overal staat in onderhouds instructies om aan die ahead schroef te draaien.
Aan de zijkant van de ring met bijgeleverde tangetje afstellen.
Bij mij zie je op het oog ook minimale verandering maar je draait hem wel inwendig vast.
Er zit heel veel speling in. Canyon had het eruit maar na 400km is het helemaal terug
de i lock geeft maar een zeer beperkt verstelbereik
schroefje terug
de boutjes van de voorbouw lossen
voorbouw goed aandrukken, dat zou alle speling al weg moeten nemen
boutjes voorbouw weer aandraaien
voor het geval er nog speling bestaat met i lock fijn afstellen
is overigens de vorkbuis vetvrij ?
schroefje terug
de boutjes van de voorbouw lossen
voorbouw goed aandrukken, dat zou alle speling al weg moeten nemen
boutjes voorbouw weer aandraaien
voor het geval er nog speling bestaat met i lock fijn afstellen
is overigens de vorkbuis vetvrij ?
Bekend probleem met de iLock. Hoorde laatst ook dat deze gevoelig is voor los trillen op slechte wegen. Hoewel ik zelf nimmer problemen met de iLock had en het een erg praktisch systeem vindt.
Inderdaad pen opnieuw monteren zoals hierboven en dan zou het weer moeten werken.
Inderdaad pen opnieuw monteren zoals hierboven en dan zou het weer moeten werken.
Beetje jammer hoor die gelakte glimmende wielen bij het matte frame. Ik had hetzelfde probleem en de FFWD's maar verkocht, zag er niet uit.
Welke wielen heb je nu dan? Ik vind het juist wel geinig. Maar wat mij betreft staan alle wielen goed bij dit frame. Helemaal als er rood in zit.
Voordeel van een zwart of wit frame kopen.
En over kleur gesproken een bruggetje naar de blauwe bbb remblokken. Die zijn fantastisch bij deze wielen. Kan Mavic slr wts exalith niet tegen op. Dat remt brak en in de regen helemaal niet.
Voordeel van een zwart of wit frame kopen.
En over kleur gesproken een bruggetje naar de blauwe bbb remblokken. Die zijn fantastisch bij deze wielen. Kan Mavic slr wts exalith niet tegen op. Dat remt brak en in de regen helemaal niet.