Vandaag gefietst in 2009?
Het was eigenlijk te laat, maar ooooh zo mooi! om 16u op de racert gestapt om een uurtje te knallen over de dijken. Eerst richting Ewijk, brug over en aan de andere kant van de rivier weer terug. Wat een uitzicht met een vrijwel wolkenloze lucht. Lucht strak blauw (ondergaand) zonnetje en net op tijd thuis.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
Vandaag in de Achterhoek (Aalten) de Kanjers voor Kanjers veldtoertocht (51km) gefietst. De kosten voor inschrijving gingen naar een goed doel, totaal geloof ik rond de €20K ingezameld. Mooie ntb-omgeving daar, best wat in de blubber gereden, helaas geen heuveltjes. Leuke is dat veel (ex-)profs meedoen. Heb bijna de hele tocht gereden in gezelschap van een clubje mtb-ers uit Groenlo, Robert Gesink en Bart Voskamp. Deze laatste zag er iets anders uit dan tijdens zijn proftijd.. Er zat ook een wat jongere vent bij op een Colnago, leek me ook een prof maar geen idee wie het was... Lekker gefietst.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
inderdaad heerlijk fietsweer vandaag.
na een aantal noodzakelijke in en rond het huis klussen vanmiddag nog even heerlijk genieten.
omdat het tunneltje onder de A12 bij Zevenhuizen weer open is kon ik weer eens een ander rondje rijden. langs de Rottemeren gefietst en de rotte gevolgd tot aan hillegersberg, via de andere kant richting Bleiswijk weer richting Zevenhuizen en vervolgens weer richting Waddinxveen
Voor de plaatsbepaling: In de verte de windmolens bij Wveen
met handschoenen aan en al fietsend is het maken van foto's met een telefoon nog een heel gedoe, want ik zit steeds op de verkeerde knop te drukken, maar ja... dat het aardig fiets weer was dat is wel te zien.
richting Oud-Verlaat
En langs de Rotte.
De rest van de foto's is echt niet om aan te zien.
na een aantal noodzakelijke in en rond het huis klussen vanmiddag nog even heerlijk genieten.
omdat het tunneltje onder de A12 bij Zevenhuizen weer open is kon ik weer eens een ander rondje rijden. langs de Rottemeren gefietst en de rotte gevolgd tot aan hillegersberg, via de andere kant richting Bleiswijk weer richting Zevenhuizen en vervolgens weer richting Waddinxveen
Voor de plaatsbepaling: In de verte de windmolens bij Wveen
met handschoenen aan en al fietsend is het maken van foto's met een telefoon nog een heel gedoe, want ik zit steeds op de verkeerde knop te drukken, maar ja... dat het aardig fiets weer was dat is wel te zien.
richting Oud-Verlaat
En langs de Rotte.
De rest van de foto's is echt niet om aan te zien.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Vanochtend voor zonsopgang vertrokken om snel een rondje te doen voordat de dag begint voor de rest van het gezin. -2 stond er op een thermometer langs de weg maar zo voelde het niet. Vanuit Waddinxveen, naar Reeuwijk, vanuit daar de a12 richting Gouda Dan richting Nieuwerkerk langs de A20, dan weer Richting Moordrecnt en richting het weegje en terug naar Waddinxveen, vervolgens naar Zevenhuizen en vanuit daar weer terug naar Waddinxveen. Een mooie zonsopgang en daarmee een prima begin van de dag.
En in het zonnetje weer naar huis.
Bij Zevenhuizen zag ik een fietsclub zich verzamelen. Zaten daar forummers tussen?
En in het zonnetje weer naar huis.
Bij Zevenhuizen zag ik een fietsclub zich verzamelen. Zaten daar forummers tussen?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
Vandaag rondje van 65 km gedaan.
Prachtig weer, maar door de vlakke Zeeuwse Polders een snijdende Oostenwind kracht 5.
Haalde het gemiddelde toch wat naar beneden.
Maar heerlijk gefietst.
Marc
Prachtig weer, maar door de vlakke Zeeuwse Polders een snijdende Oostenwind kracht 5.
Haalde het gemiddelde toch wat naar beneden.
Maar heerlijk gefietst.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;