Nee joh, 14*c. Lekker fietsweertje.JPAR schreef:Ook hele goede ervaring met TTT. En belofte maakt schuld, dus voor mij heel logisch dat ik met een oplossing kom. En nu inderdaad nog fietsen. Weer lijkt iets gunstiger te worden, alleen wel koud.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
- Wolfhound32
- Forum-lid
Helaas gaat het niet door, ben na wat extra zoekwerk erachter gekomen dat de normale velg (dus niet 2wayfit) niet sterk genoeg is om tubeless mee te rijden. Heb zelf 2sets Racing 1 die ik beide tubeless rijd, maar van degene die niet 2wayfit is beginnen de velgranden naar buiten te komen. Is blijkbaar een bekend probleem, en komt door de druk op de velgrand.
Sorry voor de overlast, ik zal dus op zoek moeten gaan naar een set in 2wayfit uitvoering.
Slap verhaal, eerst onderzoek, dan reserveren en dan pas kopen. Hier wordt ik redelijk sjacherijnig van.
Helaas gaat het niet door, ben na wat extra zoekwerk erachter gekomen dat de normale velg (dus niet 2wayfit) niet sterk genoeg is om tubeless mee te rijden. Heb zelf 2sets Racing 1 die ik beide tubeless rijd, maar van degene die niet 2wayfit is beginnen de velgranden naar buiten te komen. Is blijkbaar een bekend probleem, en komt door de druk op de velgrand.
Sorry voor de overlast, ik zal dus op zoek moeten gaan naar een set in 2wayfit uitvoering.
Slap verhaal, eerst onderzoek, dan reserveren en dan pas kopen. Hier wordt ik redelijk sjacherijnig van.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Goede ervaring met Havana,
Polar Wearlinkje overgenomen voor een hele schappelijke prijs en snel geleverd.
Gewoon zoals het hoort. Top dus !!
Dank Havana voor deze transactie
-- Rick8245
Polar Wearlinkje overgenomen voor een hele schappelijke prijs en snel geleverd.
Gewoon zoals het hoort. Top dus !!
Dank Havana voor deze transactie
-- Rick8245
Pinarello Veneto, Pinarello FP2 en Pinarello Montello FM1
Altijd zo kansloos! Maak het ook zo vaak mee op Marktplaats, eerst lekker een goed bod uitbrengen en reserveren en vervolgens slappe of geen excuses hebben om daadwerkelijk tot de koop over te gaan.rikkert schreef:Slechte ervaring met bigfloor: laat me twee weken geleden een paar wielen reserveren en komt nu met:
Positieve ervaring met @Soap. Mooi sportfull hotpack overgenomen. Staat "uitstekend", zoals beschreven. Prima prijs, prima verpakt. Tevreden mee.
Klopt, op marktplaats gebeurt me dit ook regelmatig. Maar op het forum is het over het algemeen goed zakendoen.sprint100 schreef:Altijd zo kansloos! Maak het ook zo vaak mee op Marktplaats, eerst lekker een goed bod uitbrengen en reserveren en vervolgens slappe of geen excuses hebben om daadwerkelijk tot de koop over te gaan.rikkert schreef:Slechte ervaring met bigfloor: laat me twee weken geleden een paar wielen reserveren en komt nu met:
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Gewoonlijk is het ook goed zakendoen met Bigfloor.
Veel plezier met de broek, Rikkert!
En needless to say dat Rikkert ook een betrouwbare koper is. Snelle communicatie en het geld was snel binnen.
En needless to say dat Rikkert ook een betrouwbare koper is. Snelle communicatie en het geld was snel binnen.