Neos , zondag is er de Reichswald-Mookerhei toertocht weer .
VLD Reichswald-Mookerheide - 2** NTFU tocht Op 28 Oktober 2007
Veldtoertocht over 25 of 45 km (klik voor hoogteprofiel). Gezien de naam mag duidelijk zijn waar deze tocht naar toe gaat.
Kwalificatie: zeer pittig, hoogteverschil totaal 650 meter!
Startlocatie: Restaurant de Loopplank, Witteweg 23, Plasmolen-Middelaar (aan de rijksweg Milsbeek-Mook). Starttijd: 9.00-10.00 uur.
Vandaag gefietst in 2007?
Vandaag "den hele dag op den roetsch geweest"zoals ze hier zeggen.
Mijn dochter gaat namelijk op der eigen" wonen.
Dus shoppen bij Ikea in Eindhoven en om 5 uur thuis .
Het kriebelde nogal dus toen maar gegaan tot je in het bos geen hand voor ogen meer zag.
Wel link moet ik zeggen maar toch nog 48 min in een behoorlijk tempo ( want ik moest voor het donker binnen zijn ) werd mij opgedragen.
:rolleye:
Mijn dochter gaat namelijk op der eigen" wonen.
Dus shoppen bij Ikea in Eindhoven en om 5 uur thuis .
Het kriebelde nogal dus toen maar gegaan tot je in het bos geen hand voor ogen meer zag.
Wel link moet ik zeggen maar toch nog 48 min in een behoorlijk tempo ( want ik moest voor het donker binnen zijn ) werd mij opgedragen.
:rolleye:
cornelli racing cycles Uden
-
- Forum-lid
Zelden zo genoten als vanochtend. In 't donker vertrokken en nu net terug van een prachtig ouderwets rondje Noord-Groningen (Groningen, Oldehove, Zoutkamp, Ulrum, Pieterburen, Warffum, Onderdendam, Groningen). 78 km, heerlijk windstil (zeer zeldzaam boven Groningen stad) aan 31km/u met de nieuwe Saybia en Chet Baker in 't oortje. Balen dat ik alweer thuis ben.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
Vandaag vanuit Plasmolen mijn eerste VLD Reichswald-Mookerheide - 2** 650 Hm verreden.. Deze tocht is qua route nagenoeg bijna hetzelfde als 'De Pedaleurs Cross' in Malden op 12 december met 475 Hm. Alleen zitten hier dus een paar omleidinkjes meer in verwerkt om aan de meerdere hoogtemeters te komen. Een pittige tocht dus onder werkelijk prachtige omstandigheden... wel erg druk! 44.8 km in 1u.57m Gemiddelde snelheid 23.1 km/h max. Hf 175 gem. Hf 145 Cal. 1709
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Ja dat is er van mijn ATB paadje geworden.
Het is er beduidend zwaarder van geworden en veel modder tussen de tanden En zoals je al gemerkt hebt I HATE IT.
Maar ja zo zal ik de winter wel doorkomen.
Van de morgen 2 uur in het bos van Afferden en rond de golfbaan gecrost op mijn Cornelli atb.
Het is er beduidend zwaarder van geworden en veel modder tussen de tanden En zoals je al gemerkt hebt I HATE IT.
Maar ja zo zal ik de winter wel doorkomen.
Van de morgen 2 uur in het bos van Afferden en rond de golfbaan gecrost op mijn Cornelli atb.
Vandaag met de racer een rondje Tholen gedaan (waar Michael Boogerd tegen de vlakte is gegaan) 135km gereden en 3 kg zeeuwse klei mee naar huis genomen (ze zijn weer suikerbieten aan het rooien)
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Vandaag na een dagje rust maar eens met een zwaar verzet .
Op en neer langs de Niers naar Goch , het ging perfect omdat er door de regen veel zuurstof in de lucht zat denk ik.
Het laatste stuk fietst er een vrouw met een Golden retriever voor mij op .....en ja hoor de hond stak plotseling over en ik bijna over de kop .
Gelukkig alleen en gat in mijn rechtersok van het tussen ketting komen.
De vrouw zei sorry en dat was het .
Nu dit was het zoveelste incident tijdens het sporten met onze geliefde levens gezel.
Verdomme er staat toch duidelijk honden aan de lijn of zijn de hondebezitters ook vaak analfabeet
Op en neer langs de Niers naar Goch , het ging perfect omdat er door de regen veel zuurstof in de lucht zat denk ik.
Het laatste stuk fietst er een vrouw met een Golden retriever voor mij op .....en ja hoor de hond stak plotseling over en ik bijna over de kop .
Gelukkig alleen en gat in mijn rechtersok van het tussen ketting komen.
De vrouw zei sorry en dat was het .
Nu dit was het zoveelste incident tijdens het sporten met onze geliefde levens gezel.
Verdomme er staat toch duidelijk honden aan de lijn of zijn de hondebezitters ook vaak analfabeet