Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

rubberman
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 feb 2007 12:09

rubberman 10 apr 2007 10:16

@LVGH
ik had toen slechts 4km. met de fiets gebold ... daarom dat ze zo wit waren, nu zien ze idd. iets geler.

Och ja ... een luxeprobleem zeker

ironpete
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:42

ironpete 11 apr 2007 12:13

Hopelijk is mijn Kuota K.O.M. morgen klaar.
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;

bushwankaz
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 11 apr 2007 16:17

bushwankaz 11 apr 2007 16:27

Ik ben sinds eind vorig jaar onder de indruk van de Kredo. Heb er begin van het jaar een paar dagen op kunnen proefrijden en was aardig onder de indruk. Mijn nieuwe fiets zal dus naar alle waarschijnlijkheid een kredo worden.
Wat is nu de gebruikelijke levertijd hiervan? M'n FM vond het ook een schitterend frame, hij noemde als enige nadeel (en sorry als ik dan iemand beledig, niet m'n bedoeling) dat er bijna geen afspraken te maken zijn over de levertijd. Soms gaat het goed, maar meestal duurt het veel langer dan afgesproken.
Iemand hier met praktijk ervaring?

bartjan
Forum-lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 10 jul 2005 20:30

bartjan 11 apr 2007 17:30

Quoten: Origineel geplaatst door Bushwankaz op 11 April 2007

Ik ben sinds eind vorig jaar onder de indruk van de Kredo. Heb er begin van het jaar een paar dagen op kunnen proefrijden en was aardig onder de indruk. Mijn nieuwe fiets zal dus naar alle waarschijnlijkheid een kredo worden. Wat is nu de gebruikelijke levertijd hiervan? M'n FM vond het ook een schitterend frame, hij noemde als enige nadeel (en sorry als ik dan iemand beledig, niet m'n bedoeling) dat er bijna geen afspraken te maken zijn over de levertijd. Soms gaat het goed, maar meestal duurt het veel langer dan afgesproken. Iemand hier met praktijk ervaring?

Ervaring (helaas) nog niet maar waar ik vorige week was wisten ze me te vertellen dat de Kredo binnen ongeveer 2-3 weken te leveren moet zijn. Kebel waren minder voorradig omdat deze goed verkopen.....

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 11 apr 2007 19:59

Quoten: Origineel geplaatst door Bushwankaz op 11 April 2007

Ik ben sinds eind vorig jaar onder de indruk van de Kredo. Heb er begin van het jaar een paar dagen op kunnen proefrijden en was aardig onder de indruk. Mijn nieuwe fiets zal dus naar alle waarschijnlijkheid een kredo worden. Wat is nu de gebruikelijke levertijd hiervan? M'n FM vond het ook een schitterend frame, hij noemde als enige nadeel (en sorry als ik dan iemand beledig, niet m'n bedoeling) dat er bijna geen afspraken te maken zijn over de levertijd. Soms gaat het goed, maar meestal duurt het veel langer dan afgesproken. Iemand hier met praktijk ervaring?


Je kan dit het best vragen aan Casran, die weet direct welke maat/kleur er op stock is en  wanneer ze leverbaar zijn.
 

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 11 apr 2007 20:14

Quoten: Origineel geplaatst door Bushwankaz op 11 April 2007

Ik ben sinds eind vorig jaar onder de indruk van de Kredo. Heb er begin van het jaar een paar dagen op kunnen proefrijden en was aardig onder de indruk. Mijn nieuwe fiets zal dus naar alle waarschijnlijkheid een kredo worden. Wat is nu de gebruikelijke levertijd hiervan? M'n FM vond het ook een schitterend frame, hij noemde als enige nadeel (en sorry als ik dan iemand beledig, niet m'n bedoeling) dat er bijna geen afspraken te maken zijn over de levertijd. Soms gaat het goed, maar meestal duurt het veel langer dan afgesproken. Iemand hier met praktijk ervaring?


De Kredo is een prachtige keuze: een heel licht frame dat ontzettend stijf en agressief is, een ideale racer.
Wat je fietsenmaker je meegaf is dit jaar enkele keren een pijnpunt in de Kuota distributie gebleken, tot onze grote spijt. Vorige jaren was dit niet het geval en kon Kuota in de Benelux voor 95 uit stock (dit is dus binnen de week of 14 dagen) geleverd worden. Bij de overschakeling naar het 2007 gamma schijnt bij Kuota de Italiaanse flair die ze aan de dag leggen voor de vormgeving van hun frames toch wel even te zijn overgewaaid naar hun stipte administratie en logistiek, wat minder prettig is, niet voor de consument maar ook niet voor ons als distributeur. Leverproblemen blijken dit jaar bij tal van merken het geval te zijn; best vervelend. Wat Kuota betreft zijn we gelukkig die moeilijke periode voorbij, verloopt de levering terug vlotter en hebben wij behoorlijk wat stock kunnen inslaan. Je kan je Kuota dealer ook steeds even contact met ons daarover laten opnemen: wij houden eraan een eerlijk antwoord te geven (al was dat in een kort verleden niet steeds de superkorte termijn die we gewild zouden hebben).
Sportieve groeten,
PieterVDB Parts NV | Kuota Benelux
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 13 apr 2007 02:53

Aan alle Kuota liefhebbers, nieuwsgierigen of critici, even een foto posten die ik jullie niet wou onthouden. Dit is de Kuota K-Factor in custom blue colour van iemand bij ons op het werk: afgemonteerd met full Dura-Ace, Xentis Mark 1, Kuota RST02 stuurpen, Fi'zi:k zadel...Ik vind het een prachtig kleur. Trouwens: de eigenaar heeft een hele collectie fietsen en wil eens wat anders, dus verkoopt ie deze fiets.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

michiel17
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 26 okt 2005 01:51

michiel17 13 apr 2007 02:58

NIet mijn smaak, maar apart is hij wel.

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 13 apr 2007 18:53

Vind het een prachtexemplaar.   Zo eens iets anders dan de standaardkleuren. Welke maat heeft deze fiets en wat moet hij nog kosten Pieter?
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 13 apr 2007 21:00

wordt binne kort ook eigenaar van kebel.. zwart maat xl met record en bora wielen...
2 weken w8 tijd, vandaag besteld
foto's te zien in mei
avia cyclingteam

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 13 apr 2007 21:49

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 13 April 2007


wordt binne kort ook eigenaar van kebel.. zwart maat xl met record en bora wielen...
2 weken w8 tijd, vandaag besteld
foto's te zien in mei

sepke  ne xl ??  volgens mij paste gij perfect op ne L  :) :)

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 13 apr 2007 22:16

nee xl boven buis is 57.5 en ik heb 58 nodig
dus nu stuurpen van syntace 135 dus ;)
avia cyclingteam

Plaats reactie