Cube
-
- Forum-lid
Heb mijn Streamer nu twee maandjes en hij bevalt echt super! Enkel het zadel is mij een beetje hard, zijn er mensen met dezelfde klacht? En wat voor zadel hebben jullie er dan op gezet?
Dank
Dank
Lancestrong schreef:Heb mijn Streamer nu twee maandjes en hij bevalt echt super! Enkel het zadel is mij een beetje hard, zijn er mensen met dezelfde klacht? En wat voor zadel hebben jullie er dan op gezet?
Dank
Ik vind het zadel eigenlijk wel fijn.
Ik vind het stuurlint niet zo fijn maar ik vervang het pas als het smerig wordt.
Lancestrong schreef:Heb mijn Streamer nu twee maandjes en hij bevalt echt super! Enkel het zadel is mij een beetje hard, zijn er mensen met dezelfde klacht? En wat voor zadel hebben jullie er dan op gezet?
Dank
Ik vond het zadel ook wel prettig tot ik vorige week een dagje op een huurfiets heb rondgereden met daarop een Selle San Marco zadel. Sindsdien gecharmeerd van dat zadel maar niet zo dat ik direct voor een San Remo zal gaan. Het heeft mij er wel toe aangezet om op zoek te gaan naar een ander zadel en er nog wat uit te proberen.
Ik fiets dus ik besta.
Dank
Fizik Aliante.
Alle duurdere Fizik zadels zitten meestal prima.
-
- Forum-lid
Zijn de zadels van Fizik zachter dan het zadel dat er al op zit? Ik vind het namelijk vrij hard.. Heb ook niet echt veel spek op het zitvlak, moet ik eerlijk toegeven..
-
- Forum-lid
Met het harde zadel doelde ik ook niet op Fizik. Sorry, dat heb ik een beetje krom opgeschreven. Maar fizik is dus vrij zacht? Die ga ik dan maar eens testen binnenkort, hoop dat het lukt bij de FM
Iemand reeds ervaring met de kwaliteit van het carbon van de Cube Agree Pro 2010 ? En het carbon van de Cube Agree Pro van vorige jaren in het algemeen ?
Is ongeveer 1.700 euro niet verdacht goedkoop, of is dit echt kwaliteitscarbon ? Stevig, stijf frame, of eerder slapjes ? Aanrader qua carbonkwaliteit om te kopen ?
Is ongeveer 1.700 euro niet verdacht goedkoop, of is dit echt kwaliteitscarbon ? Stevig, stijf frame, of eerder slapjes ? Aanrader qua carbonkwaliteit om te kopen ?
Felipe07 schreef:Iemand reeds ervaring met de kwaliteit van het carbon van de Cube Agree Pro 2010 ? En het carbon van de Cube Agree Pro van vorige jaren in het algemeen ?
Hier ben ik ook benieuwd na, tvp dus
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3