Andere sporten gedaan vandaag?
Lekker 1,5 uur rondjes gedraaid op Kardinge. Ging zeker niet slecht voor de eerste keer schaatsen dit seizoen.
Net als maandag vandaag wederom rondjes gedraaid op de ijsbaan...
Omdat het ATB en hartstikke duur is de hardloopschoen weer tevoorschijn getoverd .
En nu probeer ik 2x in de week te rennen en 2x op de ATB.
Het gaat natuurlijk niet zo snel als vroeger maar voel me er goed bij.
De rondjes zijn tussen de 40-50 minuten en wie weet of ik dit nog ga uitbreiden.
En nu probeer ik 2x in de week te rennen en 2x op de ATB.
Het gaat natuurlijk niet zo snel als vroeger maar voel me er goed bij.
De rondjes zijn tussen de 40-50 minuten en wie weet of ik dit nog ga uitbreiden.

cornelli racing cycles Uden
Vandaag weer lekker geschaatst. Kan steeds langere intervallen rijden zonder rugpijn. In totaal 1,5 uur gereden op Kardinge. Gaat steeds beter!
En ook vandaag weer lekker geschaatst. Mooi om te zien hoe het iedere keer beter gaat. Kan nu redelijk meerijden met de meeste treintjes. Ook de rugpijn wordt minder, mede dankzij de oefeningen die ik hiervoor dagelijks doe.
Vandaag RPM op de sportschool.
Van de week geschaatst in de Uithof en samen met een vriend een kennismakingsles ninjutsu gevolgd. Heb nog steeds spierpijn van de ninja-moves. Nu moet ik nog leren razendsnel mijn tandwielen tijdens het rijden van mijn fiets af te halen en als shuriken in de rug van voorbij zoevende wielrenners die ik nooit ga inhalen te gooien.
Van de week geschaatst in de Uithof en samen met een vriend een kennismakingsles ninjutsu gevolgd. Heb nog steeds spierpijn van de ninja-moves. Nu moet ik nog leren razendsnel mijn tandwielen tijdens het rijden van mijn fiets af te halen en als shuriken in de rug van voorbij zoevende wielrenners die ik nooit ga inhalen te gooien.

Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
Lekker 45 min hardgelopen gisteren, je moet wat als je niet de fiets op kunt!