Wielerseizoen 2016
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
las ergens dat er op de spelen strikte regels zijn qua reclame etc op fiets. Zullen zo neutraal mogelijke fietsen zijn dan. Maar elke renner heeft thuis natuurlijk zijn 'echt eigen fiets' staan
Froomy rijdt volgens Systeem X van L.A. uit Texas: zo weinig mogelijk koersdagen en de volledige aandacht (fixatie zo u wilt) op de TdF.J.Edge87 schreef:Ik geloof dat Froome het wel eens kan gaan doen dit jaar: Tour/Vuelta winnen. Enorm goede ploeg en hij is gewoon echt goed.
Staat al vast dattie de Vuelta gaat rijden? Het zou me verbazen. Wie weet.
Brailsford heeft dat gezegd, maar Froome heeft al gereageerd dat het nog niet zeker is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
MOLLEMA!!!!!!!!
Wat een mooie overwinning vandaag en zo gegund! Ook goed getimed en de spaanse concurrentie uitgespeeld.
Wat een mooie overwinning vandaag en zo gegund! Ook goed getimed en de spaanse concurrentie uitgespeeld.
Less is bore
-
- Forum-lid
En Mollema wint in Sebastian. Erg sterk en goed in vorm voor Rio.
Maak joe woar
Schítterende overwinning voor Mollema. Ik zag al dat hij Roderiquez voorbij wilde, maar de regisseur schakelde weg.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je zag hem op het steilste stuk langzaam naar de kop harken idd. Ik dacht nog tegen beter weten in 'misschien gaan V & R wel weer naar elkaar kijken'. Maar dat dit echt zo af kon lopen.... Super! Mooie opsteker na die ellendige 3e tourweek.
En met supermotivatie naar Rio.
En met supermotivatie naar Rio.
Less is bore
- robbebopper
- Forum-lid HC
Prachtige overwinning, maar voor de zoveelste keer (eigenlijk ieder jaar) dramatisch regisseer- en camerawerk.
Hierdoor komt deze mooie wedstrijd eigenlijk nooit goed tot z'n recht.
Hierdoor komt deze mooie wedstrijd eigenlijk nooit goed tot z'n recht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zat mij daar ook weer over te verbazen. Hoe moeilijk kan het zijn??
Less is bore
Sterk EN Slim gekoerst. Heerlijk zo'n sportieve revanche. Maar die twee Spanjaarden moeten echt een keer naar de psychiater. Alle los heerlijke coureurs om bezig te zien maar samen in een kopgroep staat garant voor "we gunnen elkaar het licht niet in elkaars ogen". Bauke maakte daar slim gebruik van maar dat lukte alleen maar omdat hij ook sterk fietste. Mooi voor die gast!
Verder wel een beetje een saaie koers..........
Verder wel een beetje een saaie koers..........
Net eindelijk de laatste 16km gekeken in alle rust. Wat een gave overwinning voor Mollema zeg!
Goed gezien om gelijk boven weg te gaan en hopen op de rivaliteit tussen Piti en Purito. Goed koers inzicht en dik verdient. En wat een opsteker voor Rio!
Goed gezien om gelijk boven weg te gaan en hopen op de rivaliteit tussen Piti en Purito. Goed koers inzicht en dik verdient. En wat een opsteker voor Rio!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O