Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
RKN
- Forum-lid
RKN
06 jan 2019 16:35
Supergrover schreef: ↑06 jan 2019 16:16
Was al even stil, maar op de stoerevrouwensporten.nl site kakelt die Rose gewoon verder...
" Oh en het forum van Fiets, persoonlijk vind ik ze daar vaak erg negatief en onvriendelijk. Niet het soort mensen waar ik mijn keuzes door laat beïnvloeden"
Sodeknetters wat een
tenenkrommend stuk ;
Ik denk dat de schrijfster dacht een artikel te schrijven waarmee ze fietsvrouwen diende. Wat zij misschien niet geweten heeft, is dat het voor vrouwen die op een fiets van Fons Bikes rijden een hele negatieve impact heeft gehad.
Dus iedereen die wat negatiefs over de fonsies geschreven heeft, heeft het nu gedaan...
Sowieso, een ellenlange "review" zonder ook maar één kritische noot...
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
06 jan 2019 16:41
Tsja...... geen enkel kritisch woord over de strategie van Fons, terwijl die feitelijk aantoonbaar fout was. Dan ben je als reviewer al niet heel objectief meer. Ze had het op z’n minst moeten melden, al dan niet met haar eigen mening erbij (die mag iedereen hebben).
Overigens zijn al die positieve reviews op het net wel het ultieme bewijs dat wij met onze dure merkfietsen knettergek zijn; een willekeurig open mould frame uit China is minstens zo goed.
Less is bore
-
gringo
- Forum-lid
gringo
06 jan 2019 16:42
scepticus schreef: ↑06 jan 2019 16:05
gringo schreef: ↑06 jan 2019 15:37
Het enige dat men hier nog wil weten is wat Jos Janneke wel/niet wil aandoen en/of hij betaald heeft voor het verwijderen van alle berichten en blogs omtrent zijn fiets en marketing.
Dat is ook het relevantst toch?
Maar Janneke heeft aangegeven er niets over te willen zeggen. Dat zouden we hier ook gewoon kunnen respecteren.
Verder is de FONS genoeg uitgekotst hier in laatste kwartaal van 2018, dat hoeft toch niet heel 2019 door te gaan.
Uiteindelijk werken er zeer waarschijnlijk ook gewone en vriendelijke mensen bij het bedrijf FONS, Met partners en kinderen en mss een hypotheek. Jullie hebben je punt wel gemaakt, en nu krijg ik echt het gevoel dat een aantal hier pas tevreden zijn als FONS failliet is verklaard en de medewerkers bij het UWV op de stoep staan. En dat lijkt mij nu ook weer niet nodig.
En het verbaasd mij ook een beetje dat de moderators en beheerders het zover laten komen.
PS: Ik heb geen enkele band met FONS en ken niemand die op een FONS rond rijdt.
-
Ernie C.
- Forum-lid HC
Ernie C.
06 jan 2019 16:49
daniel1975 schreef: ↑06 jan 2019 15:18
Wel bij de feiten blijven. Ze zijn duurder, maar zo groot is het gat ook weer niet.
Dit topic verliest waarde als er echte kolder in komt te staan.
Het Tiagra model heeft inderdaad een goede prijs maar een upgrade kost nog steeds belachelijk veel geld. Wil je DA di2 betaal je daar "slechts" 3450 euro extra voor. Voor dat geld kun je hem bij je fietsenmaker kopen en laten monteren tegen adviesprijs + normaal uurtarief en heb je nog een Tiagra groep over om op Marktplaats te zetten.
Campagnolo Ultra Dork
-
Douglas
- Forum-lid
Douglas
06 jan 2019 16:55
Dit is geen review maar een advertorial. Is ook het nadeel bij alle vlogs/blogs dat het niet duidelijk welke relatie er is met de leverancier. Het is duidelijk dat er geen sprake is van enige journalistieke kwaliteiten. Dat laatste is overigens niet uitzonderlijk. Goede (onderzoeks)journalistiek wordt erg zeldzaam.
o'7o
-
Supergrover
- Forum-lid HC
Supergrover
06 jan 2019 17:09
gringo schreef: ↑06 jan 2019 16:42
Verder is de FONS genoeg uitgekotst hier in laatste kwartaal van 2018, dat hoeft toch niet heel 2019 door te gaan.
we zijn net begonnen, tis nog geen 2020....
-
Zorro
- Forum-lid HC
Zorro
06 jan 2019 17:21
RKN schreef: ↑06 jan 2019 16:35
Supergrover schreef: ↑06 jan 2019 16:16
Was al even stil, maar op de stoerevrouwensporten.nl site kakelt die Rose gewoon verder...
" Oh en het forum van Fiets, persoonlijk vind ik ze daar vaak erg negatief en onvriendelijk. Niet het soort mensen waar ik mijn keuzes door laat beïnvloeden"
Sodeknetters wat een
tenenkrommend stuk ;
Ik denk dat de schrijfster dacht een artikel te schrijven waarmee ze fietsvrouwen diende. Wat zij misschien niet geweten heeft, is dat het voor vrouwen die op een fiets van Fons Bikes rijden een hele negatieve impact heeft gehad.
Dus iedereen die wat negatiefs over de fonsies geschreven heeft, heeft het nu gedaan...
Sowieso, een ellenlange "review" zonder ook maar één kritische noot...
Pffff....dat forumvulsel a la 'superrrose' (meer superdoos)/'superrose@work liep hier enige jaren geleden al eerder te trollen. zuigen.
AMClassic zal het zich wellicht nog herinneren.
Rose heeft die website stoerevrouwen.nl over alles en nog wat aangaande sporten maar heeft zelf totaal geen kennis van zaken en loop puur wat dingen door te bazelen.
Ik meen met een 99% aangrezende waarschijnlijkheid dat Rose in haar Fons review oomk iets schreef al la: 'nu al diverse keren de Utrechste heveulrug op gereden maar het voelt als de eerste keer.
'Fons fiets stuurt superstrak' en meer van die loze kreten.
Ja, bovenstaande is op de 'man' maar daar vraagt Rose dan ook om. Post hier in het Fons topic om vervolgens de zaak terug te trekken, probeert lcsmet terecht te wijzen via PB als het over Fons gaat...
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
scepticus
- Forum-lid HC
scepticus
06 jan 2019 17:50
Douglas schreef: ↑06 jan 2019 16:55
Goede (onderzoeks)journalistiek wordt erg zeldzaam.
Te beginnen bij de Volkskrant, want ook daar laten ze hun lifestylekatern blijkbaar liever voltikken door goedkope stagiaires.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
Supergrover
- Forum-lid HC
Supergrover
06 jan 2019 18:00
Zorro schreef: ↑06 jan 2019 17:21
Ja, bovenstaande is op de 'man' maar daar vraagt Rose dan ook om. Post hier in het Fons topic om vervolgens de zaak terug te trekken,
Mss moest ze dat wel van Ome Fons of anders haar fiets inleveren...
da's mijn mening, geen feit....
-
Ernie C.
- Forum-lid HC
Ernie C.
06 jan 2019 20:31
+1 Zoals de Fons Multistrada gravelracer:
https://fons-bikes.nl/gravel
Wie vindt de goedkoopste fiets met hetzelfde frame?
Campagnolo Ultra Dork
-
Tijanus
- Forum-lid
Tijanus
06 jan 2019 22:04
Hoeveel zouden er ditmaal in de zeecontainer zitten?
(En... zijn ze nu allemaal onderweg naar Schiermonnikoog?)