Specialized
Ik ben van plan een Diverge te kopen, en het model wat voor mij goed genoeg is, is ook wel duidelijk. (Diverge Comp E5). Alleen de kleurstelling in de NL/Duitse/Belgische markt is Bianchi groen, prima voor als je een Bianchi wil, maar niet voor mij... De UK markt heeft wel normale kleuren voor de Diverge: heeft iemand ervaring met of een dealer in NL de UK kleurstelling kan bestellen?
Oh vergeten te melden Lcsmet, mijn Specialized dealer gaf aan dat het niet kon, en dat ik eventueel kon wachten op de nieuwe modellen. Natuurlijk kan ik dat voor zoete koek nemen, maar ik dacht, laat ik eens kijken of het fiets forum andere ervaringen heft.
https://www.specialized.com/us/en/mens- ... c/p/134480
Nwe Tarmac S-Works Disc wordt vandaag officieel gelanceerd en staat inmiddels op de US website van Specialized. Powermeter ziet er interessant uit
Nwe Tarmac S-Works Disc wordt vandaag officieel gelanceerd en staat inmiddels op de US website van Specialized. Powermeter ziet er interessant uit
BMC Teammachine SLR01
Storm Buran beachracer
Storm Buran beachracer
- Japierossi
- Forum-lid
via internet, wilde hem niet onthouden.
Ja heel mooi.... Om het muggenziften dan toch maar tot kunst te verheffen zou ik alleen nog gaan voor een iets lagere velg aan de voorzijde. (Giant doet dit bij hun topmodellen van de Propel en persoonlijk vind ik dit erg geslaagd....)
Sensa cyclecross
- daniel1975
- Forum-lid HC
Muggenziften 2.0: velgen voor en achter horen identieke hoogte te hebben.
Doe dan eerder iets aan dat modekleurtje: ben je zo op uitgekeken.
Verder strak fietsje.
Doe dan eerder iets aan dat modekleurtje: ben je zo op uitgekeken.
Verder strak fietsje.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ben toch maar gegaan op vele advies voor 55/45 om een allround setje te hebben!daniel1975 schreef: ↑14 mar 2018 21:18 Muggenziften 2.0: velgen voor en achter horen identieke hoogte te hebben.
Stuurt dan ook net iets strakker.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!