Cannondale
Vanochtend na een halve wereldreis mijn nieuwe SS opgehaald bij Scholten-cycling. Als een kind zo blij, enne.....dat fietst zelfs nog beter dan een CAAD12......
Gokje met de de witte Look keo2 max heeft volgens mij goed uitgepakt. De FR racing 3 met witte naven combineert lekker met de kleurstelling van het frame..Al zeg ik het zelf..
Gokje met de de witte Look keo2 max heeft volgens mij goed uitgepakt. De FR racing 3 met witte naven combineert lekker met de kleurstelling van het frame..Al zeg ik het zelf..
Laatst gewijzigd door bull op 08 okt 2016 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
De volledihge 2017 collectie staat sinds donderdag op de Cannondale website.
Geen alu Synapse meer in de 2017 collectie dus wie per se alu zou willen moet nu zijn slag slaan.
Geen alu Synapse meer in de 2017 collectie dus wie per se alu zou willen moet nu zijn slag slaan.
Laatst gewijzigd door NicoNB op 08 okt 2016 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
De Hi-mod ultegra had ik bij de FM al in de catalogus gezien. Zeer interessante fiets. Alleen de wielen staan of niet goed op de foto of niet goed in de specs, want daar heeft men het over de 40mm carbon clinchers van Cannondale. Op de foto staan lagere wielen. Volgens de FM zouden het de 40mm zijn. Dan is 3999 een interessante prijs: hi-mod, Si-crank en die wielen. Keuzes, keuzes, keuzes.
I Am SpeCiAliZed
Heb er een thuis staan. De hoogste wielen in de hi mod zijn 35 mm hoog. Dus 40 mm klopt nietroeieber schreef:De Hi-mod ultegra had ik bij de FM al in de catalogus gezien. Zeer interessante fiets. Alleen de wielen staan of niet goed op de foto of niet goed in de specs, want daar heeft men het over de 40mm carbon clinchers van Cannondale. Op de foto staan lagere wielen. Volgens de FM zouden het de 40mm zijn. Dan is 3999 een interessante prijs: hi-mod, Si-crank en die wielen. Keuzes, keuzes, keuzes.
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie SS!!
Alleen je shifters staan wel erg omhoog, zou ik nog ff iets meer horizontaal zetten.
Alleen je shifters staan wel erg omhoog, zou ik nog ff iets meer horizontaal zetten.
Less is bore
Als je forumnaam 'Bull' is dan moeten ze zo omhoog staan Daniel
Lekker rood is niet lelijk!
Even verder. Het zadel lijkt ook erg ver naar achter te staan of niet? Lijkt wel of voorkant klem zowat tegen de kroming van de zadelrails zit.
En dat is een flinke drop zeker als je het stuur veel rechter (horizontaler zou zetten):
Lekker rood is niet lelijk!
Even verder. Het zadel lijkt ook erg ver naar achter te staan of niet? Lijkt wel of voorkant klem zowat tegen de kroming van de zadelrails zit.
En dat is een flinke drop zeker als je het stuur veel rechter (horizontaler zou zetten):
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Shifters stonden idd niet mooi recht, dat had ik zo gauw nog niet gezien...Bedankt, Daniel. Na bijna 5 uur rijden was ik redelijk gaar en niet meer zo scherp. Zadel gaat meer naar voren bij verwijderen spacers...Hij klemt hem nu redelijk in het midden van de rails. Morgen maar eens proberen een rondje te doen. Neem ik inbusje mee, kan ik onderweg nog e.e.a. afstellen....
Die drop valt nu nog mee, 11 cm. Als ik alle spacers verwijder kom ik zeker nog een centimeter of twee diepr te zitten. Op de CAAD had ik een drop van 12,5 cm....
Mijn nickname krijgt idd een diepere betekenis bij die rode fiets!
Die drop valt nu nog mee, 11 cm. Als ik alle spacers verwijder kom ik zeker nog een centimeter of twee diepr te zitten. Op de CAAD had ik een drop van 12,5 cm....
Mijn nickname krijgt idd een diepere betekenis bij die rode fiets!
Laatst gewijzigd door bull op 08 okt 2016 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
Idd 35mm (sorry wist niet dat je boos werd) en zie op de Cannondale site ook een andere foto staan dan in de catalogus. Op de site nu wel met 35mm wielen. Hoe dan ook interessante optie, alleen zoals gezegd, die kabels buitenom....arnold schreef:Heb er een thuis staan. De hoogste wielen in de hi mod zijn 35 mm hoog. Dus 40 mm klopt nietroeieber schreef:De Hi-mod ultegra had ik bij de FM al in de catalogus gezien. Zeer interessante fiets. Alleen de wielen staan of niet goed op de foto of niet goed in de specs, want daar heeft men het over de 40mm carbon clinchers van Cannondale. Op de foto staan lagere wielen. Volgens de FM zouden het de 40mm zijn. Dan is 3999 een interessante prijs: hi-mod, Si-crank en die wielen. Keuzes, keuzes, keuzes.
I Am SpeCiAliZed