Cervélo
adroit schreef:SpEric schreef:Gollum ??
Gewicht is niet goed .. Als je morgen op tijd bent, kan je nog even voelen..
Gewicht is een stuk hoger met deze afmontage, overigens vind ik de afmontage (en de daarbij behorende kleurstelling) totaal niet bij dit mooie frame horen.
Klopt, maar er is nog geen Sram Yellow en aan deze hangt dan wel weer een plezieriger prijskaartje dan jouw fiets. En bij vervanging van onderdelen is ook nooit een probleem.
Maar de fiets is mooi, hoewel ik geen fan ben van die gekleurde spaken.
Voor diegene die voor aankomende zondag het totaal gewicht zoals ik die heb gemeten raadt....heb ik een leuke verrassing.
Maken we er een prijsvraag van, gebeurd er eens wat..
Gewicht tot op de tiende kg, dus bijv 9.83 kg
letop gaat om de fiets vd foto zonder de bidonhouders.
-
- Forum-lid
6,48 kg
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
SpEric schreef: Klopt, maar er is nog geen Sram Yellow en aan deze hangt dan wel weer een plezieriger prijskaartje dan jouw fiets. En bij vervanging van onderdelen is ook nooit een probleem.
[img=http://www.bewebd.nl/danv/crank002.jpg]
En eeeeeh........6,19 kg
Hoi danny,
Ik zou het eens in het echt moeten zien en bekijken hoe het zich houdt bij evtlangsschuren.
Maar dat zou veel beter passen natuurlijk. In wezen gaat het om een enkel vlakje.
Hoewel ik moet zeggen dat die foto niet echt het goede beeld geeft. Ik zal even met daglicht een foto maken. Dan zul je zien dat het een erg mooi fietsje is.
en... niet zwaar.
Ik zou het eens in het echt moeten zien en bekijken hoe het zich houdt bij evtlangsschuren.
Maar dat zou veel beter passen natuurlijk. In wezen gaat het om een enkel vlakje.
Hoewel ik moet zeggen dat die foto niet echt het goede beeld geeft. Ik zal even met daglicht een foto maken. Dan zul je zien dat het een erg mooi fietsje is.
en... niet zwaar.
Ziet er heel mooi uit. Jammer van de drukke achtergrond waardoor de fiets niet tot z'n volle recht komt op de foto.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
SpEric schreef:Hoi danny,
en... niet zwaar.
Ik vind de fiets echt geweldig, ook gewoon met Red!
en... niet zwaar.
5,83 kg dan maar gokken!
-
- Forum-lid
Ik zeg 6,18. Zeker weten.