Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Uiteraard is dat heel persoonlijk, maar een winter zoals afgelopen winter zou ik voldoende hebben aan de nanoflex/gabba kleding.. Voor de strengere periodes heb ik de sorpasso en espresso due in de kast liggen.jwkeij schreef:Even een vraagje: is de nanoflex collectie ook geschikt voor een milde winter?fietseric schreef: Laat de herfst maar komen!
Thanks!fietseric schreef:Uiteraard is dat heel persoonlijk, maar een winter zoals afgelopen winter zou ik voldoende hebben aan de nanoflex/gabba kleding.. Voor de strengere periodes heb ik de sorpasso en espresso due in de kast liggen.jwkeij schreef:Even een vraagje: is de nanoflex collectie ook geschikt voor een milde winter?fietseric schreef: Laat de herfst maar komen!
Maar waar ik vooral naar benieuwd ben is of de nanoflex bibshort icm beenstukken een goede vervanger is voor een winterbroek. Ik neem aan dat het met een winter als vorig jaar wel gaat lukken, of vergis ik mij dan?
Met winterse bovenkleding zit het in mijn garderobe wel goed.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Afgelopen winter is het toch uiteindelijk ook een paar keer nog behoorlijk koud geweest? Nanoflex beenstukken zijn niet bijzonder dik, bijv Sportful No-Rain is aanzienlijk warmer. Ik heb ook de Sportful No-Rain koersbroek en daarmee is het icm de beenstukken wel redelijk lang uit te houden. Maar als het gaat vriezen dan trek ik wel een lange broek aan. Ik heb ook de No-Rain lange broek, die is bij de knieën alleen niet veel warmer dan de beenstukken, vooral voor het bovenlichaam scheelt het.
De laatste tijd wat dingen aangeschaft:
Fietsbril AGU Saburo Red
Zomerhandschoenen Roeckl Alpha
Armstukken B'twin
Beenstukken B'twin
Remset Shimano 105 11sp BR-5800
Crankset Shimano 105 11sp FC-5800 50/34
Fietsbril AGU Saburo Red
Zomerhandschoenen Roeckl Alpha
Armstukken B'twin
Beenstukken B'twin
Remset Shimano 105 11sp BR-5800