Cannondale
-
- Forum-lid
Jep echt mooi!
Maak joe woar
Ben te lui om t op te zoeken, wat kost zunne Slate?
Beantwoord meteen een beetje mijn vraag.jakkel schreef:Adviesprijs: 1.999 euro.havana schreef:Ben te lui om t op te zoeken, wat kost zunne Slate?
Ik heb 1.799 euro betaald.
Is op adviesprijs van Cannondale af te dingen of gaan die (zoals Specialized) alleen voor de adviesprijs over de toonbank?
I Am SpeCiAliZed
-
- Forum-lid
Is wel op af te dingen.
Maak joe woar
Kocht 6 jaar geleden mijn Supersix met 105 voor 1800, adviesprijs was 2k.
Moet je nu eens proberen om een topframe voor (omgerekend) 1400 euro te kopen. Gaat je niet lukken, niet eens overjarig.
De markt is een beetje in beweging blijkbaar.
Eerst kreeg je korting in de vorm van een duurder wielsetje en of accessoires.
Nu dus blijkbaar ook in de vorm van korting op de aanschafprijs.
In de media lees ik dat de export van duurdere fietsen uit Azie behoorlijk gedaald is, 25% wordt genoemd.
Mogelijk dat importeurs toch hun aantallen veilig willen stellen door dan maar wat in te leveren in marge.
Natuurlijk leuk die kortingen maar als dit onderdeel is van de race naar de bodem blijven er weinig fysieke winkels over en wordt het straks alleen nog maar online bestellen.
Eerst kreeg je korting in de vorm van een duurder wielsetje en of accessoires.
Nu dus blijkbaar ook in de vorm van korting op de aanschafprijs.
In de media lees ik dat de export van duurdere fietsen uit Azie behoorlijk gedaald is, 25% wordt genoemd.
Mogelijk dat importeurs toch hun aantallen veilig willen stellen door dan maar wat in te leveren in marge.
Natuurlijk leuk die kortingen maar als dit onderdeel is van de race naar de bodem blijven er weinig fysieke winkels over en wordt het straks alleen nog maar online bestellen.