Het is dat mijn Gabba1 nog top isjsprbcn schreef:115€ bij Hopmans Geen geld!lupo schreef:Is die Gabba 2 in de aanbieding? Komen er al 2 langs.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
En wat heb je betaald voor het Fawesome2 vest?jsprbcn schreef:115€ bij Hopmans Geen geld!lupo schreef:Is die Gabba 2 in de aanbieding? Komen er al 2 langs.
Is €100 een goede prijs?
Hoe combineer jij deze kledingstukken?
Ondershirt, gabba2 en dan Fawesome2 vest?
schoenplaatjes, schoenplaatjesbeschermers, CO2 cartridges, 2 binnenbandjes, 2 BB30 lagers en de tools om ze te verwijderen en monteren en uiteraard de onovertroffen Boeshield T-9
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Nieuwe Power Bikelight. 1200 lumen dit keer. Hoewel de 900 die ik had eigenlijk ook meer dan genoeg licht gaf, maar ja.. de 1200 was nu 20 euro goedkoper dan de 900 toen ik die 4 jaar geleden kocht... en slechts een 10je duurder dan een nieuwe accu.
eigenlijk is het een gok, want de 900 was eigenlijk perfect en misschien is deze wel een beetje te. We zullen zien.
eigenlijk is het een gok, want de 900 was eigenlijk perfect en misschien is deze wel een beetje te. We zullen zien.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik wil ook een dergelijke lamp gaan aanschaffen, maar op youtube-filmpjes lijkt het mij allemaal nog wat donker. Zeker als je wat harder fietst met een racefiets. Ik ben dus benieuwd.depoldertoerist schreef:Nieuwe Power Bikelight. 1200 lumen dit keer. Hoewel de 900 die ik had eigenlijk ook meer dan genoeg licht gaf, maar ja.. de 1200 was nu 20 euro goedkoper dan de 900 toen ik die 4 jaar geleden kocht... en slechts een 10je duurder dan een nieuwe accu.
- Forum-lid
- Contact
@wolfhound ik fiets al een jaar of 4 met een 900 lumen. Je kunt met zo'n lamp echt wel veel zien hoor in het donker. Ik heb nog even zitten dubben over een lampe met een dualspot die maximaal 2000 lumen aan kan. Dat is natuurlijk echt gigantisch veel, maar ben van plan om komende winter wat nachtritten in het bos te gaan maken. Vandaar dat ik kies voor wat meer licht. De dualspot had meer lichtstanden waardoor je dus voor de openbare weg wat beter kunt dimmen. Nadeel is dat die lamp geen honingraatstructuur op de reflector heeft waardoor je een sterk gerichte bundel krijgt. Dan is je omgeving dus nog steeds donker en fiets je achter een witte plek aan. Hoe feller je lamp hoe witter de plek en hoe donkerder de omgeving. Meer is dus niet altijd beter. voor gewoon op de weg voldoet de 900 meer dan prima zelfs al in de 30% stand.
@fred404: dat is zo. Een dergelijke lamp moet je ook verstandig gebruiken. Ik dim 'm op de drukke fietspaden en als die redelijk verlicht zijn mik ik 'm naar beneden. bij tegenliggers zonder licht zoals een verdwaalde wandelaar hou ik mijn hand er langs zodat ze niet in de felle pit hoeven te kijken. Maar in niemandsland zoals een verlaten polderweg of in het bos...
Overigens.. iedere verkeerd afgestelde lamp is iritant. Dat geldt voor achterlichten net zo goed.
@fred404: dat is zo. Een dergelijke lamp moet je ook verstandig gebruiken. Ik dim 'm op de drukke fietspaden en als die redelijk verlicht zijn mik ik 'm naar beneden. bij tegenliggers zonder licht zoals een verdwaalde wandelaar hou ik mijn hand er langs zodat ze niet in de felle pit hoeven te kijken. Maar in niemandsland zoals een verlaten polderweg of in het bos...
Overigens.. iedere verkeerd afgestelde lamp is iritant. Dat geldt voor achterlichten net zo goed.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Doe je die schoenplaatjesbeschermers over je klikpedalen als je van de fiets afstapt?Echo schreef:schoenplaatjes, schoenplaatjesbeschermers, CO2 cartridges, 2 binnenbandjes, 2 BB30 lagers en de tools om ze te verwijderen en monteren en uiteraard de onovertroffen Boeshield T-9
- Wolfhound32
- Forum-lid
In dat geval ga ik het toch maar eens proberen. Heb je zoiets besteld? Deze heb ik gezien bij led247.depoldertoerist schreef:@wolfhound ik fiets al een jaar of 4 met een 900 lumen. Je kunt met zo'n lamp echt wel veel zien hoor in het donker. Ik heb nog even zitten dubben over een lampe met een dualspot die maximaal 2000 lumen aan kan. Dat is natuurlijk echt gigantisch veel, maar ben van plan om komende winter wat nachtritten in het bos te gaan maken. Vandaar dat ik kies voor wat meer licht. De dualspot had meer lichtstanden waardoor je dus voor de openbare weg wat beter kunt dimmen. Nadeel is dat die lamp geen honingraatstructuur op de reflector heeft waardoor je een sterk gerichte bundel krijgt. Dan is je omgeving dus nog steeds donker en fiets je achter een witte plek aan. Hoe feller je lamp hoe witter de plek en hoe donkerder de omgeving. Meer is dus niet altijd beter. voor gewoon op de weg voldoet de 900 meer dan prima zelfs al in de 30% stand.
Nou, ik neem ze niet me onderweg, maar hier thuis is het wel prettig, maakt geen herrie op de houten vloer en slijten ze niet van het naar de schuur heen en weer lopenlupo schreef:Doe je die schoenplaatjesbeschermers over je klikpedalen als je van de fiets afstapt?Echo schreef:schoenplaatjes, schoenplaatjesbeschermers, CO2 cartridges, 2 binnenbandjes, 2 BB30 lagers en de tools om ze te verwijderen en monteren en uiteraard de onovertroffen Boeshield T-9
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Fawesome vest zou rond de 75€ moeten kosten alleen is nog niet op voorraad.rednas schreef:Hoe combineer jij deze kledingstukken?
Ondershirt, gabba2 en dan Fawesome2 vest?
Het vest wil ik gebruiken met mijn zomer kleding en arm stukken voor als het net een beetje te koud is om af te dalen maar nog niet koud genoeg voor de Gabba.