Pinarello
Nattuurijk dat!!! In fietsland gaat alles razend snel.
Ja dus, voor de echte freaks is een 65.1 nu een fiets van het stenen tijdperk, echt compleet totaal "passé composé"
daar wil je dus niet meer mee gezien worden, tenzij je een olifantenvel hebt, en je niets aantrekt van de trendwatchpolice! Enkel de F8 is nu de enige echte Pina, de rest is waardeloos, bla bla bla ...
waarom zou een 65.1 in godsnaam niet meer gewild zijn?
Ja dus, voor de echte freaks is een 65.1 nu een fiets van het stenen tijdperk, echt compleet totaal "passé composé"
daar wil je dus niet meer mee gezien worden, tenzij je een olifantenvel hebt, en je niets aantrekt van de trendwatchpolice! Enkel de F8 is nu de enige echte Pina, de rest is waardeloos, bla bla bla ...
waarom zou een 65.1 in godsnaam niet meer gewild zijn?
-
- Forum-lid
Dtc81 schreef:mensen ik kan het mis hebben maar delen jullie mijn mening ook dat de dogma 65.1 niet langer meer gewild is als voorheen
ik ben het volledig met je eens het is 3 jaar of 4 jaar de racefiets geweest voor velen maar ik denk dat die tijd nu wel is geweest
-
- Forum-lid
ook dat die replica's zijn ook niet meer van echt ter onderscheiden
-
- Forum-lid HC
Heel Pinarello passé!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- boswielrenner
- Forum-lid
Mijn 65.1 rijdt heerlijk als een echte Jaguar GT. Een F8 is meer een John Deere (geintje).................hele snelle sportwagen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Jaap Telder
- Forum-lid
Verschillen zijn toch nog wel te ontdekken hoor, bij goede bestudering blijven er verschillen met name in de details en in spuitwerk te zien.d-theunise schreef:ook dat die replica's zijn ook niet meer van echt ter onderscheiden
(p.s. ik wil absoluut géén discussie op touw zetten omtrent de vervalsingen en nepperts die te koop zijn)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Gedeeltelijk carbon spaken, vandaar de dikte.jandb schreef:Wat voor wielen zitten er in je Dogma 60.1, gave spaken lijken wel wat dikker.
http://www.futurumshop.nl/mavic-ksyrium ... -b25.phtml