Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Powerbalance

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 18 apr 2010 11:41

@Casran: chapeau voor je prestatie hoor, maar WTF is "je in balans voelen" nou weer?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

casran
Forum-lid HC

casran 18 apr 2010 11:43

rene1 schreef:Ik zou het bijzonder vinden als je'm eerst doet zonder bandje en gelijk erna met bandje. Als je dan hetzelfde of een beter resultaat haalt dan geloof ik heilig in dat ding.
Voel je bij andere marathon's duidelijk onbalans?

Op mountainbike-achtige afdalingen in een loopwedstrijd, die zelfs met de fiets geen makkie zijn, is het niet eenvoudig je juiste traject en evenwicht te houden. Heb dergelijke parcoursen nog maar nauwelijks gehad. Je leest m'n post zoals je wil ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

rezne
Forum-lid

rezne 18 apr 2010 22:34

Wel een opvallende woordkeuze in een topic als dit ;)
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

adu
Forum-lid

adu 20 apr 2010 12:21

Stefan schreef:
adu schreef:ja Rene, er is echt meer tussen hemel, aard en de Powerbalance®©!

Wat is het praktisch nut van 9x ®© te noemen ? Ik geloof best wel dat het een registered trademark en copyright heeft........ Lijkt wel of je het zelf verkoopt.

Sorry maar van zoiets ga ik harder fietsen als ik dat negen maal lees.

Zoooooo, die Stefan ..... jij nie snappe nie? Enne, het was trouwens maar 8 x ®©

@ 53x11 :-)
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

corniel
Forum-lid HC

corniel 20 apr 2010 12:28

Wat een kansloos topic is dit zeg. Mensen die in deze onzin meegaan doen er goed aan zich eens grondig bij een psychiater te laten onderzoeken. En wellicht ook weer terug naar school. Hoewel, dat heeft in het verleden klaarblijkelijk ook niet geresulteerd in het ontwikkelen van kennis en 'gezond' verstand...

adu
Forum-lid

adu 20 apr 2010 12:32

Corniel schreef:Wat een kansloos topic is dit zeg. Mensen die in deze onzin meegaan doen er goed aan zich eens grondig bij een psychiater te laten onderzoeken. En wellicht ook weer terug naar school. Hoewel, dat heeft in het verleden klaarblijkelijk ook niet geresulteerd in het ontwikkelen van kennis en 'gezond' verstand...

;-) Ze laten ook maar iedereen toe op die openbare fora! Maar wees eerlijk Corniel, zonder dergelijke onzin om je over te verwonderen zou het toch wel saai worden!
To short, too tall,
Zu groß, zu Klein,

perik
Forum-lid

perik 20 apr 2010 13:39

Corniel schreef:Wat een kansloos topic is dit zeg. Mensen die in deze onzin meegaan doen er goed aan zich eens grondig bij een psychiater te laten onderzoeken. En wellicht ook weer terug naar school. Hoewel, dat heeft in het verleden klaarblijkelijk ook niet geresulteerd in het ontwikkelen van kennis en 'gezond' verstand...

Het is inderdaad wel een beetje pijnlijk dit. Volgens de website wordt het met de powerbalance ook makkelijker om je veters te strikken (?!). Dat zegt wel iets over het niveau van de beoogde doelgroep! :)

eelcoz

eelcoz 20 apr 2010 13:41

Ik ging er eigenlijk vanuit dat de 'Powerbalance-fans' ons hier gewoon in de maling aan het nemen waren...;) Ze geloven er toch niet echt in..., of wel?

corniel
Forum-lid HC

corniel 20 apr 2010 13:46

adu schreef:Ze laten ook maar iedereen toe op die openbare fora!
Idd, een scan op IQ, VO2max en BMI zou toch het minste zijn. :D

Maar wees eerlijk Corniel, zonder dergelijke onzin om je over te verwonderen zou het toch wel saai worden!

Ik ben altijd eerlijk: dit topic is kansloos, en al veel te lang. Een malloot roept: gaaf, met een bandje om m'n arm wordt ik 150 gram zwaarder, pieken lichter (nu ja, een 'vriend' wordt er weer rijker van), en ik ga er harder van fietsen. Vervolgens zijn er meerdere mensen die zo iemand serieus nemen. Het is een enge gedachte dat dergelijke mensen ook stemrecht hebben...

En aangezien dit topic zichzelf vanaf het begin herhaalt is het ook geen vrijdagmiddag: chips-en-cola-momentje. :(

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 20 apr 2010 13:51

Corniel schreef: En aangezien dit topic zichzelf vanaf het begin herhaalt is het ook geen vrijdagmiddag: chips-en-cola-momentje. :(
Nee, dat komt omdat het pas dinsdag is ;)
Ik zeg: rek de discussie nog een paar dagen en dan mag je echt aan de vrijdagmiddagborrel ;)

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 20 apr 2010 14:10

Corniel heeft gelijk. Dit topic is kansloos

Er is een klein aantal powerbalance gebruikers die er lyrisch over zijn. Ze kunnen alleen absoluut niet verklaren waarom dat zo is.

Daartegenover staat een legertje sceptici die ze voor gek verklaren (en in mijn ogen terecht).

Dat is natuurlijk geen bron voor een goede discussie. Zo lang de fanatieke gelovers niet meer van zich gaan laten horen en een beetje zinnige taal gaan uitslaan, wordt het niets met dit topic.
Live fast; die young. mijn blog

adu
Forum-lid

adu 20 apr 2010 15:26

rob74 schreef:(..)Zo lang de fanatieke gelovers niet meer van zich gaan laten horen en een beetje zinnige taal gaan uitslaan, wordt het niets met dit topic.

Dus je wilt een zinnige discussie over de PowerBalance ©® ... contradictio in terminis!
To short, too tall,
Zu groß, zu Klein,

Plaats reactie