Eindelijk... een Cerv�lo Soloist Carbon
-
- Forum-lid
Kijk, netjes... is dit een 56?
Uit welk jaar is die nu 2008/2009?
Uit welk jaar is die nu 2008/2009?
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Het is inderdaad een 56 uit 2007 of 2008, zal ik ff moeten checken.
Het plan is een rode vork, stuurpen en misschien ook zadelpen.
Wederom Chorus 11 speed, maar het lieft een Sram Red in zwarte uitvoering. Als ik daarvoor kies dan moet en Sram Rival met een Sram S900 crank op de SuperProdigy komen en zal ik de FFWD wieltjes geschikt moeten maken voor Sram.
Maar ik ben er nog niet, want het liefst zou ik er ook nog een zwart rode R3 uit 2007 bij willen hebben. Mocht ik een frame met een leuk prijsje vinden dat zal de Colnago Master de deur uit gaan...
Het plan is een rode vork, stuurpen en misschien ook zadelpen.
Wederom Chorus 11 speed, maar het lieft een Sram Red in zwarte uitvoering. Als ik daarvoor kies dan moet en Sram Rival met een Sram S900 crank op de SuperProdigy komen en zal ik de FFWD wieltjes geschikt moeten maken voor Sram.
Maar ik ben er nog niet, want het liefst zou ik er ook nog een zwart rode R3 uit 2007 bij willen hebben. Mocht ik een frame met een leuk prijsje vinden dat zal de Colnago Master de deur uit gaan...
-
- Forum-lid
Dat meen je?! Een plastic fiets ipv je Master? Had ik niet achter je gezocht!;) Ik geef toe, wel een fraaie plastic fiets, deze Cervelo. Proficiat.. Oh ja, welke maat is je Master? 56 ook?