Vandaag gezien...een lange broek
-
- Forum-lid
Gister tijdens een wedstrijd in nortorf (duitsland) stonden wij dames allemaal aan de start in snelpak of kort/kort. Bij de mannen die 1 minuut voor ons gestart waren, waren er een paar die met lange broek, thermojack, overschoenen en winterhandschoenen reden. Pff ik had het al warm in alleen een snelpak. (het was 19 graden daar)
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1237491075" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/leoni_padding" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/leoni_padding" onclick="window.open(this.href);return false;
Ondanks zijn lange broek dan waarschijnlijk. Gistermiddag ook gezien in de buurt van Utrecht een wielrenster in lange broek. Keek naar haar, keek naar de temperatuur op mijn dashboard(24,8) en schoot ff in de lach....
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Die has ws. haar benen nog niet geschoren of vond ze te wit Heb dat eens eerder als arguiment gehoord van een collega-fietstertinoh schreef:Ondanks zijn lange broek dan waarschijnlijk. Gistermiddag ook gezien in de buurt van Utrecht een wielrenster in lange broek. Keek naar haar, keek naar de temperatuur op mijn dashboard(24,8) en schoot ff in de lach....
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
De score van de afgelopen dagen...
Eergisteren (27 graden) 1x lang/lang
Gisteren (26 graden) 1x winterjack met korte broek
Vandaag (24 graden) 2x lange broek, 1x muts (!!)
Wat een muts zeg Was het geen 'muts' voor warm weer? (om het zweet, bijvoorbeeld van/in de helm op te vangen)havana schreef:De score van de afgelopen dagen...
Addict R1
Voor zover ik kon zien was het echt een koud weer muts. Ongelofelijk, staat gelijk aan een zelfmoordpoging zeker?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het was inderdaad goed warm daar gisterenamclassic-fan schreef:Gisteren voor het DK zag ik voor de start ook een aantal renners met een jack aan rond rijden. Met 25-26 graden en een fel zonnetje wel aardig overdreven.
Nog gefeliciteerd met je overwinning bij de Elite trouwens, knap werk!
Bij de elfstedentocht zat lange broeken en jacks gezien. Zelf reed ik overigens met armstukken, ik kan me even geen aftekening op mijn armen veroorloven, dat staat zo stom met een strapless bruidsjurk
Vanaf 17u was het trouwens frisjes geworden, dan kwamen ze van pas.
Vanaf 17u was het trouwens frisjes geworden, dan kwamen ze van pas.
Met mouwstukken onder de zonnebankbibske schreef:Zelf reed ik overigens met armstukken, ik kan me even geen aftekening op mijn armen veroorloven, dat staat zo stom met een strapless bruidsjurk