Pinarello Super fietsen maar slechte service?
Niemand heeft het toch over fietsen uitdelen bij elk wissewasje? Tenzij die Pina's scheuren bij elk wissewasje natuurlijk
Je zou bijna niet meer terug durven als er wat is, straks komen de kindertjes van de FM nog om van de honger. Even serieus, als je auto of boxspringbed het meteen begeeft accepteer je dit gedrag toch ook niet? Dan hebben we het over nog wel grotere bedragen. Is het dan toch beter om naar de dozenschuiver/Duitse internetshops te gaan die wel middelen hebben om zoiets netjes af te handelen?
Je zou bijna niet meer terug durven als er wat is, straks komen de kindertjes van de FM nog om van de honger. Even serieus, als je auto of boxspringbed het meteen begeeft accepteer je dit gedrag toch ook niet? Dan hebben we het over nog wel grotere bedragen. Is het dan toch beter om naar de dozenschuiver/Duitse internetshops te gaan die wel middelen hebben om zoiets netjes af te handelen?
Daniel1975 schreef:Toch typisch dat je dit nooit hoort van Knoops (staat zeer goed bekend!) en ik het ook nooit op deze extreme manier hoor van Cardsports.
Je hele manier van communiceren en verwoorden komt mij niet al te volwassen over. Zeker ook gezien je stook-opmerking in het Pina-topic.
tjonge jonge wat ben je weer lekker sneu bezig. Over volwassen gesproken.
@Foosho, hoe weet ik wanneer een Moderator als member of als moderator post. Hij doet het namelijk vanuit zijn moderator account, en daar staat toch echt forum moderator bij.
Een Forum is een zelfregulerend platform waarbij een moderator kan ingrijpen als de regels worden overtreden. Een moderator moet zich zoveel mogelijk op de vlakte houden. Wil hij toch actief meedoen aan discussies open dan een tweede account waar geen Forum moderator bijstaat. Het is toch een trieste bedoening dat een Forum moderator zijn emoties de vrije loop laat omdat zijn favoriete merkje in een negatief daglicht staat.
IBAN schreef:Daniel1975 schreef:Toch typisch dat je dit nooit hoort van Knoops (staat zeer goed bekend!) en ik het ook nooit op deze extreme manier hoor van Cardsports.
Je hele manier van communiceren en verwoorden komt mij niet al te volwassen over. Zeker ook gezien je stook-opmerking in het Pina-topic.
tjonge jonge wat ben je weer lekker sneu bezig. Over volwassen gesproken.
@Foosho, hoe weet ik wanneer een Moderator als member of als moderator post. Hij doet het namelijk vanuit zijn moderator account, en daar staat toch echt forum moderator bij.
Een Forum is een zelfregulerend platform waarbij een moderator kan ingrijpen als de regels worden overtreden. Een moderator moet zich zoveel mogelijk op de vlakte houden. Wil hij toch actief meedoen aan discussies open dan een tweede account waar geen Forum moderator bijstaat. Het is toch een trieste bedoening dat een Forum moderator zijn emoties de vrije loop laat omdat zijn favoriete merkje in een negatief daglicht staat.
Wat een onzin verhaal; wat maakt dat nu uit? De anderen posten toch ook gewoon, moderator of niet. Je eigen reaktie zou ik eerder onvolwassen noemen....
@Daniel1975 nee ik baseer dit niet op een klaagzang.
Ik had nog meer informatie die ik nog niet vermeld had dus bij deze.
Ik ken een medewerker van een fietsenzaak die mij vertelde dat ze 8 Pinarello frames terug
ontvangen hebben voor garantie.
Ik ken een medewerker van een fietsenzaak die mij vertelde dat ze 8 Pinarello frames terug
-
- Forum-lid HC
iron2man schreef:@Daniel1975 nee ik baseer dit niet op een klaagzang.
Pfftt. weer zo'n verhaal van horen zeggen.
Kom dan met namen en de reden waarom deze Pinarello's terug komen en om welke modellen het gaat.
Dan hebben we er wat aan!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Is het te kort door de bocht om het volgende te stellen (en dit is absoluut niet bedoeld om een steen in de vijver te gooien);
Hoe beter het product, des te minder klachten des te sneller de reactie als er een klacht is. De aftersales afdeling heeft immers de tijd om snel te reageren...........
Zijn er statistieken bekend van de betrouwbaarheid van de verschillende merken (zoals JD Power Survey bij auto's)?
Hoe beter het product, des te minder klachten des te sneller de reactie als er een klacht is. De aftersales afdeling heeft immers de tijd om snel te reageren...........
Zijn er statistieken bekend van de betrouwbaarheid van de verschillende merken (zoals JD Power Survey bij auto's)?
Twitter: @rbruijns
rbr schreef:Is het te kort door de bocht om het volgende te stellen (en dit is absoluut niet bedoeld om een steen in de vijver te gooien);
Iets te kort denk ik; zie reaktie Sharkman in dit topic.
-
- Forum-lid HC
Als je weet hoeveel Pinarello's er wereldwijd verkocht worden is het niet vreemd dat je klacht niet binnen 14 dagen is opgelost.
Je FM is en blijft je eerste en enige aanspreekpunt, hij zal de claim neer moeten leggen bij Cardsports en deze vervolgens bij Pinarello. kortom heel netwerk voor je claim erdoor is.
Frustratie alom begrijppelijk als het om je dure racekarretje gaat, wat er toe doet is dat er uiteindelijk iets uit de bus komt waar je goed gevoel bij hebt.
Je FM is en blijft je eerste en enige aanspreekpunt, hij zal de claim neer moeten leggen bij Cardsports en deze vervolgens bij Pinarello. kortom heel netwerk voor je claim erdoor is.
Frustratie alom begrijppelijk als het om je dure racekarretje gaat, wat er toe doet is dat er uiteindelijk iets uit de bus komt waar je goed gevoel bij hebt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Morel schreef:pinarello schreef:@Morel: idd een beetje zwart/wit: als ik een probleem met m'n fiets heb krijg ik wel degelijk een andere fiets mee. En de meeste FM hebben ook wel 10 fietsen staan. Mss niet de fiets die je hebt ingeleverd maar een bijv 2e hands kan je ook gewoon tijdelijk uit de brand helpen. Als je eerst maar kan blijven fietsen daar gaat het om.
Hoi,
Danmoet je wel erg boffen of je maat er wel bij is lijkt me maar kan natuurlijk altijd, maar heb trouwens in mijn betoog "meestal niet staan" gezegt.
Grtz,
Morel
Niets met boffen te maken, het wordt gewoon eens tijd dat de heren FM's zich ook aan de wet gaan houden. En als een frame van een half jaar oud scheurt of de lak komt eraf, dan is een oplossing binnen 2 weken een redelijke termijn. 2 maanden oid is iig geen redelijke termijn.
Bij een auto of een koelkast accepteer je dit toch ook niet? En er is niemand die vraagt om een even duur frame te lenen, gewoon een fatsoenlijk frame uitlenen voor zolang de dealer de tijd nodig heeft om bij de importeur/fabrikant vandaan een nieuw frame te krijgen.
Dit kost de FM echt de kop niet, zoveel frames sneuvelen er niet spontaan (dus buiten valpartijen om).
En dat Italianen traag zijn, goh wie had dat nu gedacht. In Zuid-Europa houden ze er gewoon een andere mentaliteit dan wij op na. In Noord-Europa trouwens net zo goed. Dus het is maar de vraag wie de 'vreemde' in deze is.
volgens mij is het wel duidelijk dat het een scheur is, alleen is het een beetje te laat gescheurd (want buiten de garantieperiode). dus je frame in de auto gooien en naar cardsports rijden heeft weinig zin denk ik. zij zijn ook maar een doorgeefluik (een goede importeur/dealer voegt daadwerkelijk iets toe aan het product, een slechte schuift de doos).
netjes van knoops dat-ie wat probeert te regelen.
jammer van cardsports dat het zo lang duurt.
misschien dat je knoops kunt voorstellen om het lijntje van adroit richting italie te gebruiken?? indien adroit daarmee akkoord gaat natuurlijk.
zonder flauw te willen zijn, maar alles wat je nu krijgt is meegenomen aangezien de garantie verlopen is. dus als het te lang duurt: uithuilen, nieuw frame kopen en mocht je de oude van garantie terugkrijgen is dat een mooi cadeautje!
netjes van knoops dat-ie wat probeert te regelen.
jammer van cardsports dat het zo lang duurt.
misschien dat je knoops kunt voorstellen om het lijntje van adroit richting italie te gebruiken?? indien adroit daarmee akkoord gaat natuurlijk.
zonder flauw te willen zijn, maar alles wat je nu krijgt is meegenomen aangezien de garantie verlopen is. dus als het te lang duurt: uithuilen, nieuw frame kopen en mocht je de oude van garantie terugkrijgen is dat een mooi cadeautje!
-
- Forum-lid HC
skimons schreef:
+1 Zo is het maar net!