In navolging van Danv.: Chineze TT
- geertjan5
- Forum-lid
@ vip32
Bedankt voor de link is misschien wel wat na verloop van tijd. Ziet er igg goed uit.
@ danny
Toch nog maar een keer met de fohn proberen;)
Bedankt voor de link is misschien wel wat na verloop van tijd. Ziet er igg goed uit.
@ danny
Toch nog maar een keer met de fohn proberen;)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- geertjan5
- Forum-lid
Tijd voor een update dan?
Dacht het wel?:)
Tsjaa.. weekend staat voor de deur. En hij is nu zo goed als klaar. Moet nog even wachten op 1 of ander boutje dat verkeerd was. Het betreft het boutje achter de achterremhoef. Deze was bij mij te kort.
Omdat beeld meer laat zien dan dat je met een toetsenbord kan beschrijven dus even weer wat foto's;)
Snap alleen nog niet veel van die glijbanen :lees: kabelbende: vind ze een beetje vreemd lopen.
Tyrap is even om de kabels te sturen in de juiste positie. En het tijdelijke stuurlint :lees: schilderstape: ook.
@ danny buitenblad!!!
Op 2 wielen (buiten regende het)
Stuur gaat nog wel omlaag
@ danny
Nog een keer buitenblad!!
Black
Vandaag is zwart ; de kleur van mijn TT bike:)
bovenkant stuur..
Met deze wielen ben ik bezig
En dan zou ik het hoge voor wiel bij de disc doen en het lage voorwiel bij het hoge achterwiel. Extra setje voor in de koers:)
Dacht het wel?:)
Tsjaa.. weekend staat voor de deur. En hij is nu zo goed als klaar. Moet nog even wachten op 1 of ander boutje dat verkeerd was. Het betreft het boutje achter de achterremhoef. Deze was bij mij te kort.
Omdat beeld meer laat zien dan dat je met een toetsenbord kan beschrijven dus even weer wat foto's;)
Snap alleen nog niet veel van die glijbanen :lees: kabelbende: vind ze een beetje vreemd lopen.
Tyrap is even om de kabels te sturen in de juiste positie. En het tijdelijke stuurlint :lees: schilderstape: ook.
@ danny buitenblad!!!
Op 2 wielen (buiten regende het)
Stuur gaat nog wel omlaag
@ danny
Nog een keer buitenblad!!
Black
Vandaag is zwart ; de kleur van mijn TT bike:)
bovenkant stuur..
Met deze wielen ben ik bezig
En dan zou ik het hoge voor wiel bij de disc doen en het lage voorwiel bij het hoge achterwiel. Extra setje voor in de koers:)
- geertjan5
- Forum-lid
daar heb ik ook over gedacht. Maar denk dat het dan heel glad word i.c.m. zweet. En mocht je dan remmen als je met wind mee pakweg 50-55 km/h rijd en dan even moet remmen ben je wel het bokje dacht ik zo?
-
- Forum-lid
Super Mooi hoor die TT bike, zwarte hendels zouden hem
nog beter staan. Straks als het dichte achterwiel er komt word hij denk ik nog mooier.
nog beter staan. Straks als het dichte achterwiel er komt word hij denk ik nog mooier.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
Ziet er strak uit,
m'n complimenten,
m'n complimenten,
Grt. Zapp