Over de wielersport en zijn beoefenaars.

De Armstrong soap

sjezer
Forum-lid

sjezer 03 jan 2010 21:24

paulusR3 schreef:Daar zijn het het te grote vriendjes voor... ;)

En dat gaat Mart zo houden...

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 03 jan 2010 22:10

sjezer schreef:
paulusR3 schreef:Daar zijn het het te grote vriendjes voor... ;)

En dat gaat Mart zo houden...

Dat bleek idd al uit het voorstukje van zojuist bij studiosport. Ik ga toch wel kijken morgen. Of je nou een armstrong fan bent of niet; de man blijft een fenomeen...
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

siemert1971
Forum-lid

siemert1971 03 jan 2010 22:39

De start in Rotterdam, daarna door zeeland (Contador in de `mongolenwaaier`), dan nog een partij kazeien....voor de bergen is Contador al afgestapt.
AUB vergeef me het woord van die waaier, maar zo wordt het genoemd.

MVG

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 03 jan 2010 23:25

Bottecchia schreef:Voor z'n talent doe ik het ook hoor. :)

Ik heb overigens het idee dat het belang van een sterke ploeg soms ook een beetje wordt overschat. Natuurlijk is het een voordeel als je ploegmaats hebt die je kunnen helpen. Maar als Armstrong nu zo'n sterke ploeg heeft. Dan gaat Contador toch lekker op z'n wiel rijden? Dan kan hij bergop of in een tijdrit vervolgens het verschil maken. Want je kunt nog zo'n sterke ploeg hebben. Als Contador in topvorm is en bergop aanvalt ga je als concurrent niet veel profijt meer van je ploeg hebben.

Maandagavond overigens het Amstrong interview van Mart Smeets bij de NOS. Ik ga er wel even voor zitten.

JA echt wel dat ik ook ga kijken!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

sjezer
Forum-lid

sjezer 04 jan 2010 08:16

Ik vind het wel slim van Smeets hoor. Kijk maar naar Sporza, die hebben vorig jaar in de Tour veel tegenwerking gehad, vanwege uitspraken. Het is redelijk uniek dat je als journalist uit Nederland zo een kans krijgt.

dario
Forum-lid

dario 04 jan 2010 09:32

'slim'?
'slijm' lijkt me in dezen een adequatere term.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 04 jan 2010 20:50

2fast4you schreef:
Siemert1971 schreef:De start in Rotterdam, daarna door zeeland (Contador in de `mongolenwaaier`), dan nog een partij kazeien....voor de bergen is Contador al afgestapt.

MVG

Zeker een Contador fan!

ach wat er ook gebeurt ik blijf lekker dweepen met alberto, nu is hij dan ook mijn toekomstige echtgenoot dus ja, heh
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

bontempi56
Forum-lid

bontempi56 04 jan 2010 21:07

superrose schreef:
2fast4you schreef:
Siemert1971 schreef:De start in Rotterdam, daarna door zeeland (Contador in de `mongolenwaaier`), dan nog een partij kazeien....voor de bergen is Contador al afgestapt.

MVG

Zeker een Contador fan!

ach wat er ook gebeurt ik blijf lekker dweepen met alberto, nu is hij dan ook mijn toekomstige echtgenoot dus ja, heh

Word tijd dat je wat meer serieus gaat trainen Rose je begint wartaal uit te kramen whahaaaaaaaa :D:D:D
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 04 jan 2010 21:17

superrose schreef: ach wat er ook gebeurt ik blijf lekker dweepen met alberto, nu is hij dan ook mijn toekomstige echtgenoot dus ja, heh

Mag je Alberto wel een keukentrapje erbij geven :D

Ah well, we gaan eens kijken naar dat 'all smile' interview met Mart dat Lance gaat geven. Ik gok dat het weer zo'n US media show wordt.Veel blabla, weinig zeggen, veel slijmen en over niet wielrennen praten.

Sterkte is om van jezelf uit te gaan. Probeer je 'sterkte' te profileren door concurenten af te fakkelen dan is dat een zwakte en zeker op dit moment.

Hahaha, Lance die in een interview claimde dat Alberto alleen maar 'Ja Knikkers' om zich heen had en dat zoiets niets goed was......

WIE duldde er nu nooit enige vorm van kritiek en wilde altijd die 'Ja Knikkers' om zich heen? Juist.....

Contador knalde er zo hard van tussen dat 'poor Guy' Kloden zowaar gelost werd en DAT is nu eens het verschil tussen een topper en een potentieele topper.
Jammer dan dat je een superknecht lost maar Contador wistdat hij toen een verschil kon en dus moest maken. So he did!!
Kloden is goed maar kan of doet nooit iets. Remember 2006 met Landis?

Mvg, Zorro

p.s. Ja, ik ga nog altijd voor Landis als onschuldig.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

moustache
Forum-lid

moustache 04 jan 2010 21:25

MVG

Dat wordt je niet vergeven! Pas op met wat je zegt!
Er zijn hier namelijk mensen op het forum die de term 'mongolenwaaier' nogal beledigend vinden... :D

simen
Forum-lid

simen 04 jan 2010 21:29

MVG

Waarom moet dat woord je vergeven worden?
Bij het Vlaamse veldrijden doen ze ook al volop mee achterin.

Ze hebben er trouwens ook Smeets.
En van deze wordt je wel lekker warm .
Zij is ook tegen

Plaats reactie