paulusR3 schreef:Daar zijn het het te grote vriendjes voor...
En dat gaat Mart zo houden...
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
sjezer schreef:paulusR3 schreef:Daar zijn het het te grote vriendjes voor...
En dat gaat Mart zo houden...
Bottecchia schreef:Voor z'n talent doe ik het ook hoor.
Ik heb overigens het idee dat het belang van een sterke ploeg soms ook een beetje wordt overschat. Natuurlijk is het een voordeel als je ploegmaats hebt die je kunnen helpen. Maar als Armstrong nu zo'n sterke ploeg heeft. Dan gaat Contador toch lekker op z'n wiel rijden? Dan kan hij bergop of in een tijdrit vervolgens het verschil maken. Want je kunt nog zo'n sterke ploeg hebben. Als Contador in topvorm is en bergop aanvalt ga je als concurrent niet veel profijt meer van je ploeg hebben.
Maandagavond overigens het Amstrong interview van Mart Smeets bij de NOS. Ik ga er wel even voor zitten.
2fast4you schreef:Siemert1971 schreef:De start in Rotterdam, daarna door zeeland (Contador in de `mongolenwaaier`), dan nog een partij kazeien....voor de bergen is Contador al afgestapt.
AUB vergeef me het woord van die waaier, maar zo wordt het genoemd.
MVG
Zeker een Contador fan!
superrose schreef:2fast4you schreef:Siemert1971 schreef:De start in Rotterdam, daarna door zeeland (Contador in de `mongolenwaaier`), dan nog een partij kazeien....voor de bergen is Contador al afgestapt.
MVG
Zeker een Contador fan!
ach wat er ook gebeurt ik blijf lekker dweepen met alberto, nu is hij dan ook mijn toekomstige echtgenoot dus ja, heh
superrose schreef: ach wat er ook gebeurt ik blijf lekker dweepen met alberto, nu is hij dan ook mijn toekomstige echtgenoot dus ja, heh
Siemert1971 schreef:De start in Rotterdam, daarna door zeeland (Contador in de `mongolenwaaier`), dan nog een partij kazeien....voor de bergen is Contador al afgestapt.
MVG
Siemert1971 schreef:De start in Rotterdam, daarna door zeeland (Contador in de `mongolenwaaier`), dan nog een partij kazeien....voor de bergen is Contador al afgestapt.
MVG