Het ik ben net vader geworden thema!
Gefeliciteerd mrcoffee! Ze zeggen altijd: Echte vaders krijgen dochters! Ik kan het weten, ik heb er twee.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- arnoudrace
- Forum-lid
Leuk! Gefeliciteerd!,
Inmiddels ook twee dochtertjes. Je moet wat meer plannen en als het kan wat vaker overdag trainen (en s avonds werken). Ook sprokkelen en/of listen verzinnen:
Wij gaan met z'n vieren bijv. hardlopen (met twee kids in de snelle kinderwagen). Of zoiets:
Inmiddels ook twee dochtertjes. Je moet wat meer plannen en als het kan wat vaker overdag trainen (en s avonds werken). Ook sprokkelen en/of listen verzinnen:
Wij gaan met z'n vieren bijv. hardlopen (met twee kids in de snelle kinderwagen). Of zoiets:
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- arnoudrace
- Forum-lid
Helemaal eens! En zelfde kilometragedickygiovanni schreef:Gefeliciteerd! Zelf dit jaar voor de 3e keer vader geworden. Toch al bijna 6000km. op de teller. Dit terwijl ik een echte huismus ben, ga echt geen oppas regelen om te kunnen fietsen. Het geheim schuilt volgens mij in het geen smoesjes voor jezelf hebben. "Ik heb niet geslapen en het is al 20.00 uur" moet er uit. Lampjes monteren en lekker fietsen!
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Ben afgelopen donderdag voor het eerst vader geworden van een zoon(Lucas) !
Terwijl mijn vriendin weeen kreeg belde Italworks met de mededeling dat mijn nieuwe GTR binnen was gekomen dus heb ik maar gezegd dat ik hem iets...... later kom ophalen
Dus ook ik zal waarschijnlijk wat minder km gaan maken, maar ik zie het wel.
Terwijl mijn vriendin weeen kreeg belde Italworks met de mededeling dat mijn nieuwe GTR binnen was gekomen dus heb ik maar gezegd dat ik hem iets...... later kom ophalen
Dus ook ik zal waarschijnlijk wat minder km gaan maken, maar ik zie het wel.
Insieme a te tutto diventa bellissimo
@Paulus79: Gefeliciteerd! Met beide "geboortes" in dit geval ook nog!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Supergrover
- Forum-lid HC
Spannend! van harte!havana schreef:Gefeliciteerd! Hier nog ca. 3 weken wachten op nummer 2...
bij ons is inmiddels 3 maanden geleden de opvolgster van Marianne Vos geboren.
de opvolger van Cancellara is bijna aan zijn 1e racefietsje toe, de zijwieltjes zijn er inmiddels af!!
U laat er ook geen gras over groeien Succes met de laatste loodjes, vooral voor je partner.havana schreef:Gefeliciteerd! Hier nog ca. 3 weken wachten op nummer 2...
Van harte gefeliciteerd!Paulus79 schreef:Ben afgelopen donderdag voor het eerst vader geworden van een zoon(Lucas) !
Laatst gewijzigd door mrcoffee op 16 okt 2013 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Sorry, maar dat kan dus niet. Die zijn namelijk respectievelijk net 4 jaar en 8 maanden oud en wonen in huize 53x11supergrover1 schreef:Spannend! van harte!havana schreef:Gefeliciteerd! Hier nog ca. 3 weken wachten op nummer 2...
bij ons is inmiddels 3 maanden geleden de opvolgster van Marianne Vos geboren.
de opvolger van Cancellara is bijna aan zijn 1e racefietsje toe, de zijwieltjes zijn er inmiddels af!!
Fietsen en kinderen gaat prima samen. Na de geboorte van mijn dochtertje 4 jaar geleden heb ik weliswaar 2 jaar nauwelijks op de fiets gezeten, maar dit jaar is in februari mijn zoontje geboren en ik heb sindsdien best aardig wat keertjes op de fiets gezeten. Je moet een beetje creatief zijn; dus woon-werk met af en toe een omweg, of zondagmorgen om kwart over zeven de deur uit (geen probleem, de "wekker" aka Cancellara-junior gaat dagelijks toch al voor zessen af)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?