Forumrit Drenthe: 25 April 2010!!!
- superrose
- Forum-lid
- Contact
oh ja dat
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
- superrose
- Forum-lid
- Contact
jongen tegen de tijd dat die forumrit is zitten we nog steeds in de sneeuw, wat ik je zeg!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
-
- Forum-lid
[quote="jaapieo"]
Binnenkort ga ik maar eens een middagje om een +/- 100km lange route in kaart te brengen vanuit hoogeveen, als de (grrrr) sneeuw eens weg is een keer voor-fietsen
groeten[/quote]
De dooi zet de laatste twee dagen goed door in de kop van Drenthe.
Wat is bij jou binnenkort? Anders al wat afspreken?
Binnenkort ga ik maar eens een middagje om een +/- 100km lange route in kaart te brengen vanuit hoogeveen, als de (grrrr) sneeuw eens weg is een keer voor-fietsen
groeten[/quote]
De dooi zet de laatste twee dagen goed door in de kop van Drenthe.
Wat is bij jou binnenkort? Anders al wat afspreken?
[quote="Walter G"]Gisteren geprobeerd om een stuk van de route in kaart te brengen.
Het was een droge dag, maar wel guur, vanwege de (matige) oostenwind.
Toch wel 86 kilometer onder de wielen doorgedraaid, gemiddeld bijna 28 kilometer per uur. In Exloo even van de route af om bij te tanken (warme chocolademelk en appeltaart).
Helaas geen pics gemaakt (de keienstrook bij Exloo (Flintenroute) ligt nog geheel verborgen onder een vastgereden en -gevroren sneeuwlaag). Over een maand nog maar eens proberen...
[/quote]
hier heb je een klein stukje van die keien strook
Toch wel 86 kilometer onder de wielen doorgedraaid, gemiddeld bijna 28 kilometer per uur. In Exloo even van de route af om bij te tanken (warme chocolademelk en appeltaart).
Helaas geen pics gemaakt (de keienstrook bij Exloo (Flintenroute) ligt nog geheel verborgen onder een vastgereden en -gevroren sneeuwlaag). Over een maand nog maar eens proberen...
[/quote]
-
- Forum-lid
[quote="john1968"][quote="Walter G"]Gisteren geprobeerd om een stuk van de route in kaart te brengen.
[/quote]
[/quote]
Is het nu wel schoon daar dan?
[/quote]
[/quote]
Is het nu wel schoon daar dan?
Ga er maar van uit dat het daar de komende week nog nauwelijks begaanbaar zal zijn. En met het huidige strooibeleid van veel gemeentes hoef je op een heleboel andere plekken ook niet veel te verwachten, gelukkig duurt het nog eventjes tot 25 april.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
- Forum-lid
[quote="Aziraphale"]Ga er maar van uit dat het daar de komende week nog nauwelijks begaanbaar zal zijn.
[/quote]
Het is mij vandaag al goed meegevallen. In de bossen ligt op veel wandel- en fietspaden nog wel ijs en sneeuw, maar de wegen zijn goed te doen.
Als het droog is, tenminste...
[/quote]
Het is mij vandaag al goed meegevallen. In de bossen ligt op veel wandel- en fietspaden nog wel ijs en sneeuw, maar de wegen zijn goed te doen.
Als het droog is, tenminste...
Gelukkig hebben we nog even, zit me nu tegen zin in vol te proppen met eten...
Zometeen wedstrijdje
Binnenkort zal ik de personen waarmee wordt proef gereden optrommelen om een voorrijdmiddagje te bespreken
Hier zullen we ook wat sfeerfoto's maken zodat iedereen een beetje weet wat je kan verwachten!
Zometeen wedstrijdje
Binnenkort zal ik de personen waarmee wordt proef gereden optrommelen om een voorrijdmiddagje te bespreken
Hier zullen we ook wat sfeerfoto's maken zodat iedereen een beetje weet wat je kan verwachten!
mijn Flickr
Een net lijstje!
Ik zal hem zeker even om hulp vragen bij het uitstippellen van een uitdagende route!
Er staan in ieder geval al een paar bijzondere dingen op de planning voor de 25e!
Zet hem dus allemaal maar in de agenda
Jasper.
Ik zal hem zeker even om hulp vragen bij het uitstippellen van een uitdagende route!
Er staan in ieder geval al een paar bijzondere dingen op de planning voor de 25e!
Zet hem dus allemaal maar in de agenda
Jasper.
mijn Flickr